Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oli parkkerattu niin lähelle auto, että hädin tuskin pääsin omaani

Vierailija
10.10.2021 |

Kuka voi olla niin idiootti? Ja vapaita paikkoja tosiaan oli useita.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit ajanut toiselle puolelle uudestaan jos viereisessä tilaa kuskin puolella. Itse olen tehnyt niinkin.

Painetaan mieleen.

Miten sinne autoon pääsee sisään ajaakseen uudelleen?

Vierailija
22/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit ajanut toiselle puolelle uudestaan jos viereisessä tilaa kuskin puolella. Itse olen tehnyt niinkin.

Painetaan mieleen.

Ja miksi ajaa uudelleen, jos on lähdössä? Ei kai ap nyt sentään itse siihen tulleessaan ajanut, jos paikkoja oli muitakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parkkipaikat tahallaan persiilleen suunnitellut eliitti nauraa partaansa kun autoilijat taistelevat toisiaan vastaan eliitin tahallaan järjestämien ongelmien vuoksi. Se on yhtä primitiivistä ja barbaarista kuin antiikin aikainen gladiaattoritaistelujen katselu eliitin viihteeksi... pitäisi käydä sitä eliittiä vastaan eikä toisiamme vastaan...

Onko kyse samasta eliitistä kun kehitti koronan ja laittaa rokotteisiin mikrosiruja, vai se eliitti kun upotti Estonian, vai se kun räjäytti WTC:n vai joku muu eliitti!

Kerro pian!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vai peräti se joka pöllii pesukoneesta sukiltani parin? Ilkeä on tämä eliitti, toteanpa vaan.

Vierailija
24/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie mänin kerran 96 Saabbiin takakontin kautta. Siinä olis ollut hauskoihin kotivideoihin oivaa matskua, kun 190 sm/112 kg temppuilee itsensä penkkien yli, mutta silloin ei vielä ollut juurikin näitä niinku videovempaimia, onnekseni.

Vierailija
25/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noita parkkitolloja riittää.

Pari kertaa olen noin pysäköineen citymaasturin alustaan sitonut narulla pari tyhjää tölkkiä, kolisee mukavasti ajaessa.

Vierailija
26/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painetaan mieleen.

Onko sulla yksiovinen auto?

Vierailija
27/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painetaan mieleen.

Ja miksi ajaa uudelleen, jos on lähdössä? Ei kai ap nyt sentään itse siihen tulleessaan ajanut, jos paikkoja oli muitakin?

Jospa se pöljä huomaa miten ei ajeta parkkiin. Mulla ei ole aina sovittua kotiinmeno aikaa niin voin ajaa uudelleen parkkiin ja hekottaa vahingon ilosta.

Vierailija
28/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parkkipaikat tahallaan persiilleen suunnitellut eliitti nauraa partaansa kun autoilijat taistelevat toisiaan vastaan eliitin tahallaan järjestämien ongelmien vuoksi. Se on yhtä primitiivistä ja barbaarista kuin antiikin aikainen gladiaattoritaistelujen katselu eliitin viihteeksi... pitäisi käydä sitä eliittiä vastaan eikä toisiamme vastaan...

Meinaatko, että "eliitti" suunnittelee parkkipaikkoja? Nyt oli kyllä loogista tekstiä, saamarin urpo... Kyllä ne ihan rapaduunareita ovat, jotka sellaisia hommia tekevät. 

Vierailija
29/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että "eliitti" suunnittelee parkkipaikkoja? Nyt oli kyllä loogista tekstiä, saamarin urpo... Kyllä ne ihan rapaduunareita ovat, jotka sellaisia hommia tekevät. 

Eliitti määrää määräykset, joiden mukaan mm. parkkipaikat tehdään. Kaikki muutkin määräykset ovat juuri päinvastoin, kuin käytännön elämässä olisi parasta, käytännöllisintä ja helpointa. Päättäjät vain huvikseen heittävät kapuloita tavallisten ihmisten rattaisiin, vaikeuttaakseen meidän tavallista arkielämää, vaikka heidän hommansa olisi juuri tasan päinvastainen!!!

Vierailija
30/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, että pääsit edes sisälle. Viime kesänä viereinen kuski oli jättänyt oman auton parkkiruutuun niin vinottain, ettei siitä oven välistä ois mahtunut kuin kissa sisälle. Oli pakko pyytää ulkopuoliselta apua, sillä käsi oli leikattu ja kantositeessä, joten en päässyt siirtymään kuskin paikalle apukuskin puolelta raajarikkoisena kun tuota pituuttakin on sen verran paljon. Olin todella kiukkuinen... suoraan sanoen v.tutti. Jätin lapun toisen auton ikkunaan, että opettelisitko parkkeeraamaan auton kunnolla. Kiitos! Ois tosin tehnyt mieli potkasta auton ovea ennen lähtöä... ;)

Vierailija
31/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jouduin luopumaan taloyhtiön parkkipaikasta parkkeerajaurpon takia. Maksoin pari kuukautta paikkaa, jota sain käytettyä ihan muutaman kerran. Kuskin puolen naapuripaikan haltija parkkeerasi molemmille paikoille niin, että valkoinen viiva oli keskellä autoa. Työtön tietysti, eli ihan tuurilla oli pari kertaa asioilla kun itse ajoin pihalle ja pystyin parkkeeraamaan ruutuun. Tällöin aamulla ei päässyt autoon sitten sisälle.

Isännöitsijän puuttuminenkaan ei auttanut. Edelleen kyseinen urpo parkkeeraa vain törkeästi molempiin ruutuihin.

Tollaselta aasilta tyhjentäisin kumit ja kusisin talvella tuulilasiin. Siinä, kun laittaa läppärin päälle, niin mukavat hajut tulee sisään.

Vierailija
32/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jouduin luopumaan taloyhtiön parkkipaikasta parkkeerajaurpon takia. Maksoin pari kuukautta paikkaa, jota sain käytettyä ihan muutaman kerran. Kuskin puolen naapuripaikan haltija parkkeerasi molemmille paikoille niin, että valkoinen viiva oli keskellä autoa. Työtön tietysti, eli ihan tuurilla oli pari kertaa asioilla kun itse ajoin pihalle ja pystyin parkkeeraamaan ruutuun. Tällöin aamulla ei päässyt autoon sitten sisälle.

Isännöitsijän puuttuminenkaan ei auttanut. Edelleen kyseinen urpo parkkeeraa vain törkeästi molempiin ruutuihin.

Tollaselta aasilta tyhjentäisin kumit ja kusisin talvella tuulilasiin. Siinä, kun laittaa läppärin päälle, niin mukavat hajut tulee sisään.

Houkutteleva idea. Silloin kun mulla vielä oli naapuriruutu, niin mietin myös aidan pistämistä siihen viivan kohdalle. Tyypillä on vielä pikkuinen skoda, niin en ymmärrä miten sen saaminen ruutuun on niin mahdotonta.