Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oli parkkerattu niin lähelle auto, että hädin tuskin pääsin omaani

Vierailija
10.10.2021 |

Kuka voi olla niin idiootti? Ja vapaita paikkoja tosiaan oli useita.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se ovi mahtuu aukeamaan kunhan ensin lyö toisen auton oven sisään.

Vierailija
2/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Mersu kuski. Jos autosi ei ollut kieltoalueella oven edessä. Jotain hyvää niissäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se on kun kortittomat suunnittelee parkkipaikkoja käyttäen 70-luvun kotteroiden mittoja, mutta nykyään autot on kymmeniä senttejä leveämpiä kuin 70-luvulla...

Vierailija
4/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei sovi etuovi avautumaan sen vertaa ettei pääse sisään voi mennä takaovesta. Muistan kun joku oli muinoin mennyt sitä kautta.

Vierailija
5/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ajanut toiselle puolelle uudestaan jos viereisessä tilaa kuskin puolella. Itse olen tehnyt niinkin.

Vierailija
6/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on pitänyt mennä pelkääjän puolelta kirosanojen kera.

Vierailija
7/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei sovi etuovi avautumaan sen vertaa ettei pääse sisään voi mennä takaovesta. Muistan kun joku oli muinoin mennyt sitä kautta.

Mulla on kaksovinen, leveät ovet. ap

Vierailija
8/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ajanut toiselle puolelle uudestaan jos viereisessä tilaa kuskin puolella. Itse olen tehnyt niinkin.

Painetaan mieleen.

Vierailija
9/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli kaupan pihassa samanlainen tapaus sattunut ja jäin sitten odottelemaan koska omistaja tulee autolleen. Annoin palaa sen verran kovaa tekstiä että varmasti miettii toisen kerran ennen kuin tekee vastaavan virheen.

Vierailija
10/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran on pitänyt mennä pelkääjän puolelta kirosanojen kera.

Sama. Olin silloin vielä viimeisilläni raskaana. Kävi mielessä että teen siihen toisen auton oveen tilaa omalla ovellani, mutta en halunnut naarmuttaa omaa autoani.

Vierailija
11/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
12/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästää ilmat pihalle parista renkaasta niin oppii.

Vierailija
13/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräälle kävi kerran noin.

Joku vissiin luuli että uudehkon kalliin auton omistaja ei takuulla väkisin änkeä omaan autoonsa. Kävi vaan niin että tämä auto oli jo myyty joten sillä ei ollut enää väliä -idioottimaisesti parkkeeranneen autoon tuli kuulemma aikamoinen lommo kun kuski meni väkisin ahtaasta välistä omaan autoonsa.

Toinen taas ei päässyt kunnolla ruudusta pois koska toinen auto oli tiellä. (Erikoisen muotoinen paikka parkkihallissa, oli pylväitä tms mukavaa.)

No, hänellä oli alla auto joka:

1) Ei ollut oma.

2) Oli tehokas neliveto.

3) Oli painava ja automaattivaihteinen.

Hän työnsi yksinkertaisesti tieltään poistumisensa estävän auton. Tuliko jälkiä? Mitäs luulette....

Vierailija
14/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin luopumaan taloyhtiön parkkipaikasta parkkeerajaurpon takia. Maksoin pari kuukautta paikkaa, jota sain käytettyä ihan muutaman kerran. Kuskin puolen naapuripaikan haltija parkkeerasi molemmille paikoille niin, että valkoinen viiva oli keskellä autoa. Työtön tietysti, eli ihan tuurilla oli pari kertaa asioilla kun itse ajoin pihalle ja pystyin parkkeeraamaan ruutuun. Tällöin aamulla ei päässyt autoon sitten sisälle.

Isännöitsijän puuttuminenkaan ei auttanut. Edelleen kyseinen urpo parkkeeraa vain törkeästi molempiin ruutuihin.

Vierailija
15/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkipaikat tahallaan persiilleen suunnitellut eliitti nauraa partaansa kun autoilijat taistelevat toisiaan vastaan eliitin tahallaan järjestämien ongelmien vuoksi. Se on yhtä primitiivistä ja barbaarista kuin antiikin aikainen gladiaattoritaistelujen katselu eliitin viihteeksi... pitäisi käydä sitä eliittiä vastaan eikä toisiamme vastaan...

Vierailija
16/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Voin laihduttaakin mutta esim lantioluitani se ei kavenna yhtään.

Vierailija
17/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parkkipaikat tahallaan persiilleen suunnitellut eliitti nauraa partaansa kun autoilijat taistelevat toisiaan vastaan eliitin tahallaan järjestämien ongelmien vuoksi. Se on yhtä primitiivistä ja barbaarista kuin antiikin aikainen gladiaattoritaistelujen katselu eliitin viihteeksi... pitäisi käydä sitä eliittiä vastaan eikä toisiamme vastaan...

Primitiivistä se on vain niiden toimesta, joiden on aina pakko parkkeerata toisen auton kuskin puolelle viereen vaikka koko parkkialue olisi sitä yhtä autoa lukuunottamatta tyhjä. Tai veikkaan että mikä tahansa neamderthalikin osaisi käyttää päätään paremmin.

Vierailija
18/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän se on kun kortittomat suunnittelee parkkipaikkoja käyttäen 70-luvun kotteroiden mittoja, mutta nykyään autot on kymmeniä senttejä leveämpiä kuin 70-luvulla...

Ihmisistä puhumattakaan 😆

Vierailija
19/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jouduin luopumaan taloyhtiön parkkipaikasta parkkeerajaurpon takia. Maksoin pari kuukautta paikkaa, jota sain käytettyä ihan muutaman kerran. Kuskin puolen naapuripaikan haltija parkkeerasi molemmille paikoille niin, että valkoinen viiva oli keskellä autoa. Työtön tietysti, eli ihan tuurilla oli pari kertaa asioilla kun itse ajoin pihalle ja pystyin parkkeeraamaan ruutuun. Tällöin aamulla ei päässyt autoon sitten sisälle.

Isännöitsijän puuttuminenkaan ei auttanut. Edelleen kyseinen urpo parkkeeraa vain törkeästi molempiin ruutuihin.

On nitä kaikenlaisia.

Vierailija
20/32 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan. Meni sisälle peräluukun kautta.