Oletko koskaan käynyt katsomassa Juuso-karhua Kuusamon suurpetokeskuksessa?
Kommentit (34)
Olen käynyt. Onhan siellä muitakin karhuja, mutta katseeni nauliintui vain Juusoon. Mahtava otso! Rispektiä!
Vierailija kirjoitti:
Pääseeköhän sinne nyt käymään, kun on tämä korona?
Kaikkihan on ollut auki. Mutta ehkä kantsii kiirehtiä, talviunet kutsuu nallukoita.
Julkisilla muuten tuskin kantsii nyt kulkea ainakaan pitkiä matkoja, koska se korona. Ainakin ffp3 päälle mutta parempi autolla.
https://kuusamon-suurpetokeskus.fi/index.html
VIIMEISIMMÄT UUTISET JA TAPAHTUMAT KUUSAMON SUURPETOKESKUKSESSA:
06.10.2021. Karhut ovat vielä hereillä. Olemme avoinna mahdollisesti koko lokakuun. Tervetuloa.
Vierailija kirjoitti:
Herkkunassu!
..tarttuukohan nallukoihin sars-2?
Ilvekset ovat kissoja, saattaa tarttua.
Av-mammaa olen joskus käynyt katsomassa korkeasaaressa sai ruokkia jos halusi yli hintaisilla suklaapatukoilla.
Olen katsellut niitä Karhu-TV:n videoita. Kun näen jo pelkästään Juuson kynnet, tulee usein väistämättä mieleen, millaista tuhoa se voisikaan saada aikaiseksi eläintenhoitajia kohtaan, jos sillä flippaisi yhtäkkiä oikein kunnolla.
Eli teettäävät tarkoituksella pentuja vankeuteen. Eipä tarvitse käydä.
Emma K. kirjoitti:
En ole käynyt, mutta Juuso kävi luonani täällä Tampereella. Matkusti ensin bussilla Ouluun ja sieltä junalla Tampereelle. Olin tietysti rautatieasemalla vastassa.
Juusoa varmaan jännitti, jos matkusti yksin.
Vierailija kirjoitti:
Juusoa varmaan jännitti, jos matkusti yksin.
Nyt jo kaksikymppinen, ei ole aikoihin päässyt lastenlipulla.
Kävin Kuusamon suurpetokeskuksessa pari vuotta sitten. Olin silloin ainoa asiakas ja kuljimme oppaan kanssa kaksin. Sain antaa Juusolle porkkanan metalliverkon läpi. Karhun huulet koskettivat sormiani kun se hamusi porkkanan samalla tavalla huulillaan kuin hevonen. Juuso on tosi lihava karhu, se saa liikaa ruokaa.
Myös ainakin Juuso on tarhalla syntynyt, eli on muitakin kuin luonnosta orpoina pelastettuja karhuja.