Millainen on epäkiinnostava henkilö/persoona?
Kommentit (13)
Sellainen, joka ei innostu tai kiinnostu mistään. Saattaa keskustella, mutta ei reagoi siihen, mitä hänelle sanotaan. Ilmeetön. Rautalankatyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni se olisi esim. joku Heidi Klum tuomaroimassa kykykilpailua, siis täydellinen vartalo täydellisine hiuksineen, täydellisine hampaineen, täydellisine vaatteineen etc. ja jonka persoonasta ei saa irti mitään epätäydellisyyttä tai inhimillisyyttä, mitään sympatiaa herättävää "mokaa" ei tapahdu, ei mitään tosi hauskaa tahatonta tilannekomiikkaa jne.
Särmä, inhimillisyys jne. vetoavat enemmän.
Minun mielestäni kyseinen henkilö on söpö. Malli niin tottakai laitettu. Olen saanut hänestä symppis vaikutelman.
Ihminen, joka mitätöi, vähättelee, dissaa, provosoi, valehtelee eikä kanna vastuuta tekemisistään/sanoistaan.
Sellainen joka puhuu vaan lapsenlapsistaan koko ajan.
Sellainen kuka ei harrasta mitään eikä ole kiinnostunut mistään muusta kuin siitä omasta puhelimesta. Sivistystä täytyy löytyä myös.
Ihminen joka puhuu lähes pelkästään jostain omasta kiinnostuksen kohteestaan, joka sattuu olemaan sellainen, joka ei kiinnosta minua ja josta en osaa sanoa mitään. Esim. on ihmisiä jotka puhuvat koko ajan lemmikkieläimistään.
Sellainen ihminen saattaa olla kiva ja ystävällinen, mutta hänen seuransa ei ole kiinnostavaa minusta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mun nuoruuden tuttava. Erittäin hiljainen miestenmiellyttäjä jolla ei ollut mitään mielipiteitä. Hiiri joka ei erottunut massasta. Ei uskalla tehdä mitään yksin eikä harrasta mitään.
Itselleni se olisi esim. joku Heidi Klum tuomaroimassa kykykilpailua, siis täydellinen vartalo täydellisine hiuksineen, täydellisine hampaineen, täydellisine vaatteineen etc. ja jonka persoonasta ei saa irti mitään epätäydellisyyttä tai inhimillisyyttä, mitään sympatiaa herättävää "mokaa" ei tapahdu, ei mitään tosi hauskaa tahatonta tilannekomiikkaa jne.
Särmä, inhimillisyys jne. vetoavat enemmän.