Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävikkihevilaatikosta kahdella eurolla:

Vierailija
10.10.2021 |

2 omenaa
2 pussia luomurucolaa
1 pussi Rapeaa salaattia
8 Valkosipulia
2 punasipulia
2 rasiaa luumutomaatteja
3 rasiaa herkkusieniä
1 rasia viinirypäleitä
1 Persiljanippu

Kaikki täysin syömäkelpoisia. Tomaateissa ei näkynyt mitään vikaa, viinirypälerasiassa oli yksi jossa oli tumma jälki, muut aivan napakoita ja hyviä, rucolassa en nähnyt mitään vikaa, salaatista en osaa sanoa miksi se oli mukana koska oli priima, omenoista yhdessä oli rupi ja toisessa kolhu, kaksi oli virheettömiä. Sienet olivat hiukan tummuneita, tähsin kuitenkin käyttökelpoisia, sipulit kaikki hyviä ja persilja piristyi vedestä.

Kyllä kannatti.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typovirhe, 4 omenaa siis.

Vierailija
2/36 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ja mihin aikaan haet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistäkö ostit?

Mä käyn pari kertaa viikossa ostamassa sieltä 2 euron smoothieainekset.

Vierailija
4/36 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei harmita noissa (Lidl:n ?)  hävikkiruoka laatikoissa, että en teidä milloin niitä on tarjolla. - Eli vaikuttaa sille, että se on aina vain erinoamisen hyvää tuuria, jos onnistuu sellaisen saamaan. Va onko jollain parempaa tietoa?

Vierailija
5/36 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ja mihin aikaan haet?

Resq sovellusta käytän, haen kun ehdin, kaupan aukioloaikojen mukaan.

Vierailija
6/36 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlistäkö ostit?

Aamulla, heti kun avautuu.

Vierailija
7/36 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Vierailija
8/36 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kaupassa, että laittavat liian aikaisin hävikkiin.

Vierailija
9/36 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlistäkö ostit?

Siis milloin näitä on tarjolla kun tuntuu, että ei oikeastaan koskaan silloin kun itse käyn Lidlissä.

Vierailija
10/36 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlistäkö ostit?

En osta lidlistä kun en ole niitä siellä ikinä nähnyt.

Vierailija
11/36 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista löytää vaikka mitä. Meillä syötiin mustajuurikeittoa ja tehtiin smoothieta. Pizzakastikekin tuli tehtyä. Hedelmät syötiin sellaisenaan. Kyllä noilla saa kivan säästön aikaan.

Esimerkiksi pizzakastiketta ei ole pakko käyttää heti. Hedelmiä voi pilkkoa ja pakastaa smoothieannoksia varten. Valkosipulinkynsiä voi säilöä ihan ruokaöljyyn kunhan ensin desinfioi puhtaan lasipurkin kiehuvassa vedessä viisi minuuttia ja säilyttää valkosipulinkynsiä jääkaapissa.

Vierailija
12/36 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlistäkö ostit?

"Öö" Tämän ed. kommentin takana ei tainnut olla Ap. -  Tai nyt Uteliausuudesta  mikä muu kauppa tarjoaa 2€:n "hävikkihevi laatikoita" 2€:lla??

Vierailija
13/36 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin ennen koronaa saada pari kertaa K-kaupan 2 euron hävikkisatsin, siinä ei ollut noin paljon tavaraa. Litlistä sain yhden kerran laatikollisen, jossa oli rupsahtanuttakin ainesta mukana, eihän kaikkea voi silmin arvioida. Tuskin kuitenkaan laittavat ihan huonoa niihin, osaavat kantaa vastuun.

Omenat esim voi tehdä vaikka marmeladiksi tai käyttää piirakan päällä, tomaatit voi paistaa pannulla, maustaa hyvin ja laittaa vaikka pakkaseen jos ei heti tarvi. Pitsan päällä menee sitten täydestä.

Olen julmettu he-vinsyöjä joten arvostan jos saan edullisesti, korona-aikana tosin loppuivat nämä satsit ja nyt odottelen niitä takaisin. Tuurilla saan ehkä joskus paketin, käyn niin tosi harvoin ruokakaupassa.

Vierailija
14/36 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlistäkö ostit?

"Öö" Tämän ed. kommentin takana ei tainnut olla Ap. -  Tai nyt Uteliausuudesta  mikä muu kauppa tarjoaa 2€:n "hävikkihevi laatikoita" 2€:lla??

Oli ap, paikalliset K marketit noita laatikoita tarjoaa resq sovelluksella napattavaksi. Paljon ennen lidliä, täällä ainakin.

Vierailija
15/36 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlistäkö ostit?

Oli ap, paikalliset K marketit noita laatikoita tarjoaa resq sovelluksella napattavaksi. Paljon ennen lidliä, täällä ainakin.

Meidän K-kauppa myy hävikkilaatikoita eurolla ja tämä käytäntö on ollut jo vuosia ennen Lidlin laatikkoa. Viimeksi ostin laatikon, jossa oli parsakaali, munakoiso, avomaan kurkkuja, porkkanoita, luumuja ja viinirypäleitä.

Vierailija
16/36 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlistäkö ostit?

Meidän K-kauppa myy hävikkilaatikoita eurolla ja tämä käytäntö on ollut jo vuosia ennen Lidlin laatikkoa. Viimeksi ostin laatikon, jossa oli parsakaali, munakoiso, avomaan kurkkuja, porkkanoita, luumuja ja viinirypäleitä.

Vahinko,eei tuo tapa ole kaikissa k-marketeissa. - En muista ainakaan kohdanneeni ja joskus kysyinkin tällaisa mahdollisuutta omasta k-marektisani, niin sanoivat, että "Eiks se ole melkee sama ku me tota laitetaan -30% aleen osa ruuista..." - Olin niin hämmentynyt että en enää osannut jatkaa sanaokseni ,vaikka että ei se kyllä minusa ole läheskään sama asia....  

Vierailija
17/36 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlistäkö ostit?

S-market myy hevi- ja leipälaatikoita. Teen leivistä korppuja uunissa kuivaamalla.

Vierailija
18/36 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täkäläisistä kaupoista ainoastaan Lidlissä on teoriassa noita hävikkilaatikoita/kasseja tarjolla. Viimeksi olen niitä nähnyt heinäkuun alussa 2 kpl (siellä oli mm. 3 nuutunutta salaattinippua - upotin ne tunniksi kylmään veteen ja kas! minulla oli kolme rapsakkaa salaattinippua käytössäni). Resq on vain pari ravintolaa ja leipomo, ja niiden tarjoukset ovat luokkaa pitsa vitosella ja soppa-annos neljällä eurolla. Yhtään kauppaa ei ole rekisteröitynyt tuohon.

Olisi kauhean kiva, jos tuommoinen mahdollisuus olisi, kun kuudelle hengelle yrittää ruuat saada hankittua kohtuulliseen hintaan.

Vierailija
19/36 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlistäkö ostit?

Mikset kasvata itse avomaan kurkkuja ja parsaa sekä luumuja. Myös voi kasvattaa tomaattia ja muuta. Kurpitsaa.

Vierailija
20/36 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö te lapsia elämään nälässä ja lapsilisän varassa ?? Ensin pitäisi olla joku ammattikoulutus .