Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka lähellä puolisosi pettämistä olet ollut ?

Vierailija
10.10.2021 |

Olin Ystävättären kanssa risteilyllä, komea rengastettu mies pyytää tanssimaan.
Jatkoille hänen hyttiin, koska ystävär viettää omaa romantista hetkeä hytissämme.
Makoilua vierekkäin, pussailua. Keskustelette siitä miten huonossa suhteessa molemmat ootte, mutta ette halua pettää puolisoanne. Hyväilen miehen kumpua mutta kädet pysyvät housujen ulkopuolella.
Heräsin aamulla hänen viereltä, onnellisena ettten pettänyt miestäni.

N 45 Naimisissa 15v

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut niinkin lähellä kuin noin 50 sentin päässä. Katselin läheltä, kun vaimo petti ja antoi toisen miehen naida.

Vierailija
22/30 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ylläoleva, tuohan on ihana juttu. Eteemme tulee ihmisiä jotka tuovat meille hyvää..auttavat näkemään hyvän itsessämme. Aina se ei ole se oma puoliso. Uskon että tuo ystävyys teki hyvää sinulle ja sitä kautta myös omaan liittoosi. Ei ole tarve huonoon omatuntoon.

Kyllä on. Se teki sen, että tajusin miten saatan puolisoni seläntakana tehdä asioita, joista tiedän että sen tieto satuttaisi kumppaniani. Ja jos olisi tullut mahdollisuus, olisin varmasti pettänyt fyysisesti. Myöskään en halunnut asiaa vaimolle avata vaikka näin että toinen olisi halunnut asiasta keskustella. Myös sekin tieto, että joku toinen nainen valtaa ajatukseni kuukausiksi on minusta väärin puolisoa kohtaan. Se kun tuppaa näkymään arjessa kun ei ole henkisesti läsnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaksivuotiaan poikamme kanssa maalaishäissä., jonne mieheni ei työasioiden takia päässyt. Meidät majoitettiin piha-aittaan. Olin menossa nukuttamaan poikaa, kun muuan toisen sukuhaaran hieman vanhempi herrasmies tarjoutui pojan nukuttajaksi, jotta äiti voisi vielä nauttia juhlasta. Kun myöhemmin palasin aittaan, mies ehdotti, että nukkuisimme siinä jo valmiiksi lämmitetyssä vuoteessa kahdestaan. Miten ollakaan, suostuin. Niin naiivi olin. Ja kohta olivat miehen kädet ympärilläni. Sitten mies ehdotti, että riisuisin pikkupöksyni, jotta hän voisi hyväillä minua. Minä riisuin, ja voi kuinka synnillisen hyvää teki. Mies kuiski, kuinka ihana olen, ja märkä sieltä mistä naisen pitääkin. Että kyllä sinun täytyy päästä tuntemaan miestä, vaikka vaan ihan hetkeksi. Lapsi oli siinä toisessa sängyssä, tuhisi täydessä unessa, oma mies kotona. Omatunto kolkutti, ja olinko se tosiaan minä, joka sanoi, että "jos nyt hetkeksi". Ei oltu sovittu kuinka pitkä se hetki olisi, mutta mies kuiski osaavansa olla varovainen. Ja enhän minäkään siinä tilanteessa olisi ollut, ellei minulla olisi ollut ehkäisy. Purin huultani, mutta sieltä se vaan tuli ja kerroin että mies voisi olla... Minähän olen naisena sitä mieltä, että olisi suuri synti siinä kieltää mieheltä sellainen mahdollisuus. Mies oikein värähti, silmät välähtivät, ja hän pyysi että ottaisin häntä oikein himokkaasti, sillä hän päästää kohta tuutin täydeltä. Niin tapahtui, ja se jälkituntu säilyi monta vuorokautta, omankin miehen kanssa oltaessa. En ole hänelle kertonut. En sitäkään, että jotakin sellaista minussa tuossa luvattomassa yhdynnässä vapautui, joka koitui meidän molempien sukupuoliseksi iloksi. Siksi en osaisi vastata kysymykseen, oliko se mitä tapahtui, lopultakaan pettämistä.

Vierailija
24/30 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on jo pettänyt miestään. Vaikka ei suoranaista yhdyntää ole ollut, niin pussailu ja miehen kalun hyväily on jo selkeästi pettämistä.

Niin olisi meilläkin. Eri asia, jos ap on sopinut miehen kanssa, että pussailu, ja vaatteiden päältä hinkkaaminen on ok. Tuskin on, joten alinta kastia mielestäni.

Niri nari.

Osta kaapu.

Vierailija
25/30 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on jo pettänyt miestään. Vaikka ei suoranaista yhdyntää ole ollut, niin pussailu ja miehen kalun hyväily on jo selkeästi pettämistä.

Niin olisi meilläkin. Eri asia, jos ap on sopinut miehen kanssa, että pussailu, ja vaatteiden päältä hinkkaaminen on ok. Tuskin on, joten alinta kastia mielestäni.

Niri nari.

Osta kaapu.

Suosittelen sinua hankkimaan öljyä saranoihisi, omatunto itsellesi ja parempi vaatemaku tulevaisuuteen. Niillä pääset jo alkuun.

Vierailija
26/30 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo tunnusti hiljattain, että n.18v sitten oli ihastunut toiseen mieheen, mutta kun olivat suudelleet, niin vaimo oli panikoinut ja lopettanut siihen. Oli harkinnut eroa, mutta ystävätär oli puhuttanut pysymään kanssani. Ollaan oltu nyt 25v yhdessä.

Miltä tuntuu, että on suurimman osan aikaa suhteestanne vaimosi on salannut tätä sinulta? Selittikö yhtään miksi kertoi juuri nyt, mutta ei silloin aikanaan?

Vierailija
27/30 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kaksivuotiaan poikamme kanssa maalaishäissä., jonne mieheni ei työasioiden takia päässyt. Meidät majoitettiin piha-aittaan. Olin menossa nukuttamaan poikaa, kun muuan toisen sukuhaaran hieman vanhempi herrasmies tarjoutui pojan nukuttajaksi, jotta äiti voisi vielä nauttia juhlasta. Kun myöhemmin palasin aittaan, mies ehdotti, että nukkuisimme siinä jo valmiiksi lämmitetyssä vuoteessa kahdestaan. Miten ollakaan, suostuin. Niin naiivi olin. Ja kohta olivat miehen kädet ympärilläni. Sitten mies ehdotti, että riisuisin pikkupöksyni, jotta hän voisi hyväillä minua. Minä riisuin, ja voi kuinka synnillisen hyvää teki. Mies kuiski, kuinka ihana olen, ja märkä sieltä mistä naisen pitääkin. Että kyllä sinun täytyy päästä tuntemaan miestä, vaikka vaan ihan hetkeksi. Lapsi oli siinä toisessa sängyssä, tuhisi täydessä unessa, oma mies kotona. Omatunto kolkutti, ja olinko se tosiaan minä, joka sanoi, että "jos nyt hetkeksi". Ei oltu sovittu kuinka pitkä se hetki olisi, mutta mies kuiski osaavansa olla varovainen. Ja enhän minäkään siinä tilanteessa olisi ollut, ellei minulla olisi ollut ehkäisy. Purin huultani, mutta sieltä se vaan tuli ja kerroin että mies voisi olla... Minähän olen naisena sitä mieltä, että olisi suuri synti siinä kieltää mieheltä sellainen mahdollisuus. Mies oikein värähti, silmät välähtivät, ja hän pyysi että ottaisin häntä oikein himokkaasti, sillä hän päästää kohta tuutin täydeltä. Niin tapahtui, ja se jälkituntu säilyi monta vuorokautta, omankin miehen kanssa oltaessa. En ole hänelle kertonut. En sitäkään, että jotakin sellaista minussa tuossa luvattomassa yhdynnässä vapautui, joka koitui meidän molempien sukupuoliseksi iloksi. Siksi en osaisi vastata kysymykseen, oliko se mitä tapahtui, lopultakaan pettämistä.

Tämä on just tätä selittelyä. Löysin hukatun naiseuteni ja rohkaistuin nauttimaan seksistä. Sait vierasta ja se kiihotti. Ei se sen kummenpaa ole, normaalia pettämistä.

Vierailija
28/30 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

offtopic hieman,

enivei,varattu vanhempi ++ tutun sisko :) treffataan / olemme yhteydessä säännöllisesti eri asioissa.

antanut mm.hieroa hartioita,poskisuudelmia (vallitsevassa tilanteessa).kerroin suoraan mitä ajattelen jne. vastauksena: sopii tykätä kaverina ym.ok. (mainitsi hiljattain miestystävänsä olevan omistushaluinen-mustis).N on lähdössä ulkomaanmatkalle,mainitsin,ohimennen, jtn tuliaisista..vastaus 'ai musta alusasusetti', vastasin vaikka, johon hymyili joka kertoi kyllä paljon. erään kerran (yleensä,varsinkin nykyisin varsin huoliteltu) olikin pukeutunut tiukahkoon lyhyehköön hameeseen,toppiin jne.kehuin jälkeenpäin suorasukaisesti koko 'lookkia', johon 'ai huomasit/yhtä hymyä'.

em.aikalailla ristiriitaista,en tiedä miten edetä.

asiaankuuluvia kommentteja?

huom, edellä oleva irl, todellakin.

Vierailija
29/30 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

offtopic hieman,

enivei,varattu vanhempi ++ tutun sisko :) treffataan / olemme yhteydessä säännöllisesti eri asioissa.

antanut mm.hieroa hartioita,poskisuudelmia (vallitsevassa tilanteessa).kerroin suoraan mitä ajattelen jne. vastauksena: sopii tykätä kaverina ym.ok. (mainitsi hiljattain miestystävänsä olevan omistushaluinen-mustis).N on lähdössä ulkomaanmatkalle,mainitsin,ohimennen, jtn tuliaisista..vastaus 'ai musta alusasusetti', vastasin vaikka, johon hymyili joka kertoi kyllä paljon. erään kerran (yleensä,varsinkin nykyisin varsin huoliteltu) olikin pukeutunut tiukahkoon lyhyehköön hameeseen,toppiin jne.kehuin jälkeenpäin suorasukaisesti koko 'lookkia', johon 'ai huomasit/yhtä hymyä'.

em.aikalailla ristiriitaista,en tiedä miten edetä.

asiaankuuluvia kommentteja?

huom, edellä oleva irl, todellakin.

Ilmeisesti synkkaa niin aika tekee saattaa tehdä tehtävänsä, jatkoon.

Vierailija
30/30 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli tosi lähellä pikkujouluissa,sitten vaan kortsua päälle ja ei ollukkaan pettämistä koska iho kosketusta ei tapahtunut. En ymmärrä miten joku voi väittää että petämistä kun kumi kuitenkin välissä ja kontaksi toiseen puuttuu kokonaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän