9v tyttö sai sukulaiselta tällaisen kypäräpipon. Onhan siinä kivat kuviot ja on lämmin, mutta en tiedä, tuleeko oikeasti käyttöön.
Onko kellään tuon ikäisillä enää näitä?
https://www.reima.com/fi/hidden/Lasten-villakyp%C3%A4r%C3%A4myssy-Talvi…
Kommentit (30)
Kyllä vielä minun lapsuudessani 90-luvulla oli ala-asteikäisillä tuollaisia kovilla pakkaskeleillä. Niin oli toppavaatteitakin. Mutta nykypäivän 9-vuotiailla varmaan kaikki on tosi noloooo.
Ei mun silmiin ole mikään "vauvamalli", vaan ihan hyvä.
Kuosi sopisi aikuisellekin, jos olisi normaali pipo.
Käyttäjä35729 kirjoitti:
Kuosi sopisi aikuisellekin, jos olisi normaali pipo.
Tuo kuvio kyllä jotenkin häivyttää sitä kypärämäisyyttä ja näyttää aika tavalliselta pipolta tuokin. Laittaisin käyttöön ainakin vapaa-ajalle.
Meillä tuon ikäinen käyttää kypärämyssyä lähinnä pyöräilykypärän alla, joten tuo tupsu olisi vähän hankala.
Se riippuu vähän siitäkin, miltä näyttää, kun se on päässä. Jotkut näyttää ihan munalta ja jotkut kuin mikä tahansa pipo. Varmaan parempi, jos se on vähän löysä eikä kireä.
Hmm. Tollasena irrallisena näyttää toki vähän hassulta pötköltä, mutta kun siinä on haalarin kaulus päällä ja huppu roikkuu takana niin ei taida edes erottaa peruspiposta.
Ei se ikä kylmyyttä vähennä, mulla ainakaan.
Jos asiasta ei tehdä numeroa vaan annetaan pipo lapselle ilman sen kummempaa, niin ehkä hän suostuu pitämään sitä?
Toki voi olla ettei suostu
Kiittäisin kauniisti ja kierrättäisin jollekkin nuoremmalle lapselle.
Kysy tytöltäsi, muiden mielipiteellä ei ole väliä.
Tupsu pois ja voi käyttää luistellessa kypärän alla?
Tosi kiva pipo ja sopii hyvin tuon ikäiselle. Suojaa pakkasella kaulaa ja niskaa 👍
Onko sillä henkselikurahousut myös?
9-vuotias ja ko. pipossa suurin koko on 54. Haiskahtaa provolta.
Vierailija kirjoitti:
9-vuotias ja ko. pipossa suurin koko on 54. Haiskahtaa provolta.
Itselläni on lastenosastolta ostettuja vaatteita! En tiedä noista pipoista, mutta eiköhän ne veny.
Hiihtäessä ja piha leikeissä ihan passeli, kouluun ihan tavallinen pipo.
Meillä loppui kouluun siirtyessä kypäräpipon käyttö, mutta mikäs siinä jos lapsi suostuu käyttämään.