Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahaa 400€ ja menot tälle kuukaudelle vielä vähintään 800€

Vierailija
10.10.2021 |

Se näissä pienissä tuloissa on harmi ettei ne riitä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa saa  tekemällä työtä, ja jos työkkäristä ei saa niin aina voi tehä pikkasen pimeetä esim.  laittaa vaikka lehteen ilmotuksen että tulet tekemää polttopuita, aika monet vanhukset maksavat sen 10-15e tunnilta kun ahkerasti hakkaa halkoja ja raivaa lepikkoa, eikä niille tarvii mitään kuittia kirjotella kun sanoo että on opiskelija ja ne saa tehdä pintä hommaa ilman kuitteja, ei ne tajuu.

aika helppo on saada satanen päivässä ylimääräistä ja pelkästään viikonlopuista tuommonen 800e kuussa on ihan mahdollinen raha hankkia.

Vierailija
42/49 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa saa  tekemällä työtä, ja jos työkkäristä ei saa niin aina voi tehä pikkasen pimeetä esim.  laittaa vaikka lehteen ilmotuksen että tulet tekemää polttopuita, aika monet vanhukset maksavat sen 10-15e tunnilta kun ahkerasti hakkaa halkoja ja raivaa lepikkoa, eikä niille tarvii mitään kuittia kirjotella kun sanoo että on opiskelija ja ne saa tehdä pintä hommaa ilman kuitteja, ei ne tajuu.

aika helppo on saada satanen päivässä ylimääräistä ja pelkästään viikonlopuista tuommonen 800e kuussa on ihan mahdollinen raha hankkia.

En mä ihan huvikseni eläkkeellä ole. En paljoa pysty liikkumaan, siksi yritänkin lisätienestejä saada kotona tehtävällä puhelinmyynnillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parturit ja kampaajat niitä pakollisia menoja vaikka tili tyhjä?

Mulla on aina tilanne tällainen. Ollut vuosikymmenet, kun olen niin pienituloinen. Enkä halua harmailla hiuksilla olla.

Hiusväri maksaa 10e.

Mutta tähänkin tulee selitys miksi itse ei voi värjätä.

Vierailija
44/49 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahaa 500e, eikä tälle kuulle mitään menoja.

Useimmat eivät pysty olemaan kolme viikkoa syömättä.

Kaapit ja pakastin voi olla täynnä ja jos ei maitotuotteita käytä, niin 3 viikkoa menee ilman kaupassa käyntiä. Satokausi on juuri päättymässä.

Vierailija
45/49 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parturit ja kampaajat niitä pakollisia menoja vaikka tili tyhjä?

Mulla on aina tilanne tällainen. Ollut vuosikymmenet, kun olen niin pienituloinen. Enkä halua harmailla hiuksilla olla.

Hiusväri maksaa 10e.

Mutta tähänkin tulee selitys miksi itse ei voi värjätä.

En mä kampaajasta tingi, kun mun päänahkassani on psoriasis. Ennemmin tingin lahjasta ja syyslomakin voidaan olla vain kotona.

Vierailija
46/49 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysloma ei ole tarpeellinen.

Vierailija
47/49 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syysloma ei ole tarpeellinen.

Ei olekaan. Se voidaan hyvin viettää kotona.

Vierailija
48/49 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tilillä enää 400e niin tyhmempikin tajuaa että sillon ei käydä parturissa, ei ostella kalliita lahjoja eikä tehdä lomareissua.

Vierailija
49/49 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tilillä enää 400e niin tyhmempikin tajuaa että sillon ei käydä parturissa, ei ostella kalliita lahjoja eikä tehdä lomareissua.

Eli pitää loppuelämä elää vaan kotona niukistellen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän