Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yhdesssä hammasvälissä aina ientulehdus???

Vierailija
06.12.2014 |

Sinne ei kasaannut ruuanjämiä tms. enempää kuin muuallekaan ja hoito on tietty ihan sama kuin muillekin hampaille tai ehkä lankailen vielä tarkemmin. Silti se yks hemmetin hammasväli (kulmahampaasta seuraava) on vähän väliä tosi kipeä, vuotaa verta jne. Siihen kerääntyy hammaskiveäkin vaikka muualle ei. Perin ärsyttävää >:( 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma. Olen jopa hammaslääkärillä ja suuhygienistillä ottanut asian puheeksi, mutta hekään eivät oikein osanneet sanoa syytä tai edes mahdollista syytä.

Vierailija
2/4 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suuhygienistiltä mitä tehdä. Mulla oli tosi sitkeä ientulehdus, sitten menin suuhygienistille ja se puhdisti sen oikein kunnolla. Nyt ei ole enää ole ollut tulehduksia. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:18"]

Kysy suuhygienistiltä mitä tehdä. Mulla oli tosi sitkeä ientulehdus, sitten menin suuhygienistille ja se puhdisti sen oikein kunnolla. Nyt ei ole enää ole ollut tulehduksia. :)

[/quote]

Toikin on aina vähän aikaa ihan ok hygienistillä käynnin jälkeen, mutta suuttuu aina uudestaan... En tajua. 

ap

Vierailija
4/4 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ientasku siellä välissä? Sitä ei voi itse puhdistaa vaan pitää ammattilaisen se puhdistaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan