Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronapassin hyödyttömyys

Hullut hankkeet
10.10.2021 |

Mistä hallitus aikoo saada kaikille liikkeenharjoittajille tarpeeksi QR-koodin lukijoita ja ihmisiä niitä lukemaan ja vahtimaan? Kaikkien kauppojen, ravintoloiden, hotellien, kuntosalien jne. oville?

Lisäksi omakannasta tulostettava "passi" on helppo väärentää. Mikä siis on tämän shown hyöty koronan ehkäisyssä? Kaikkihan pohjautuu ihmisten rehellisyyteen kuten tähänkin asti.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä että joku lukee sun puhelimesta QR-koodin. Siinä pitää myös tarkistaa henkilöllisyys, ettet käytä kaverin puhelinta....En tiedä, onko kenellä tahansa tarjoilijalla oikeus nähdä sun henkkarit? Mitä sanoo laintuntijat.

Vierailija
2/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkia havaittavissa. Käy ottamassa rokote, niin ei tarvitse vingahdella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en katso edes sähköpostia puhelimestani. En todellakaan aio kantaa terveystietojani siinä.

Vierailija
4/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en katso edes sähköpostia puhelimestani. En todellakaan aio kantaa terveystietojani siinä.

Oletko 70v?

Vierailija
5/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä että joku lukee sun puhelimesta QR-koodin. Siinä pitää myös tarkistaa henkilöllisyys, ettet käytä kaverin puhelinta....En tiedä, onko kenellä tahansa tarjoilijalla oikeus nähdä sun henkkarit? Mitä sanoo laintuntijat.

Nyt keulii taas mopo hiukan. Seuraavaksi taas horinaa leireistä?

Vierailija
6/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi alkaa pitämään olkapäässä "rokottamaton nauhaa"

Vierailija
7/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt keulii taas mopo hiukan. Seuraavaksi taas horinaa leireistä?

Miten keulii? Kertoisitko?

Vierailija
8/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rokotteeni ottanut, joten siinä mielessä ei ole henkilökohtainen ongelma. Kunhan pohdin, että orwellin maailman aikaansaaminen ei ole niin helppoa kuin hysteerikot itselleen uskottelevat.

Minä voin esimerkiksi antaa QR-koodini rokottamattomalle kaverilleni.

Vierailija
9/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastetaanko henkkarit koronapassin yhteydessä?

Vierailija
10/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota rokotetta. Vedä sinä vidu päähäsi ja hyppää kaivoon. Voit siellä piikitellä lisää rokotteita itseesi.

Vierailija
11/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokotettu. Kaksi neljästä parhaasta kaveristani ei ole rokotettu.

Käymme yleensä neljästään ravintoloissa ja tapahtumissa. Jos 2/4 meistä ei pääse esim. ravintolaan sisään ilman että maksaa 200e testiä todistaakseen että on terve, niin emme tule me rokotetutkaan. Jos emme pääse koko porukalla ilman extra 400e kulua, niin emme tule. Voimme mennä kauppaan ja ostaa tuolla 400e vaikka mitä kivaa ja mennä yhdessä kotiin. Jos joku ravintola tätä vaatii niin olkaa ilman meitä. Tässä ei ole kyse rokotuksista tai terveydestä.

Jos oikeasti suomalaisen ihmisen pitää todistaa olevansa terve 200e testillä, niin minä en tue sellaista. Varsinkin kun samassa paikassa kuka tahansa voi olla siellä koronaa levittävänä ilman testiä, joten miksi terve rokottamaton tarvitsee 200e testin todistaakseen olevansa terve ja sitten pääsee hakemaan sieltä ravintolasta positiivisen rokotetulta. Mikä funktio tässä rokottamattoman testauksen vaatimisessa on?

En astu mihinkään missä tätä vaaditaan. Peruutan jäsenyyteni kuntosalillekin jos siellä otetaan tämä käyttöön, ihan vain näyttääkseen solidaarisuutta vapauden ja maalaisjärjen puolesta. Säästän vain rahaa niin tekemällä, kun niilläkin säästetyillä kuukausimaksuilla ostan kotiini riittävän kuntosalin hyvin nopeasti. Näiden yritysten kannattaa miettiä mihin ryhtyvät, sillä moni luo vain oman tuhonsa tämän passin myötä. Jos välttämättä haluatte tuhota yrityksenne, niin ottakaa vain koronapassi käyttöön. Minä en tarvitse teitä, mutta te tarvitsette minua. Muistakaa se.

Vierailija
12/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole edes älypuhelinta ollenkaan. Eikä printeriä.

Se ja sama. Olen jo ihmisten mielestä niin moninkertaisesti huono ihminen, ettei rokottamattomuus ole siihen päälle enää kuin nyanssi. Olen kaikin tavoin huono ja vääränlainen ihminen, pahoittelen.

Vierailija
13/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei ole edes älypuhelinta ollenkaan. Eikä printeriä.

Se ja sama. Olen jo ihmisten mielestä niin moninkertaisesti huono ihminen, ettei rokottamattomuus ole siihen päälle enää kuin nyanssi. Olen kaikin tavoin huono ja vääränlainen ihminen, pahoittelen.

Niin, minäkin oikeastaan toivon tämän passin tuloa. Koska se tulee näyttämään minkälainen katastrofi siitä tulee. Se juttu kuopataan alle 2kk sen jälkeen, kaikki sitä käyttäneet katuu sitä. Moni yritys joka otti sen käyttöön menettää asiakkaat ikuisiksi ajoiksi, vaikka myöhemmin poistaisi sen.

Nyt ihmiset näyttää todellisen minänsä. Saamme vastauksen mitä he olisivat tehneet juutalaisille, homoille, kehitysvammaisille 30-luvulla.

Vierailija
14/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se Tanska missä passi poistettiin nopeasti käytöstä kun asiakkaat väheni huomattavasti. Vaikka rokotusprosentti oli suht korkea. Enemmistö ihmisistä ei vaan kannata tällaista ihmisten tarpeetonta erottelua.

Vierailija
15/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko se Tanska missä passi poistettiin nopeasti käytöstä kun asiakkaat väheni huomattavasti. Vaikka rokotusprosentti oli suht korkea. Enemmistö ihmisistä ei vaan kannata tällaista ihmisten tarpeetonta erottelua.

Niin ja jokainen lopulta ymmärtää, että miksi rajottaisin terveiden ihmisten tuloa yritykseeni tuomaan minulle rahaa.

On jotenkin sairasta, että kaikki tämä propaganda on saanut ihmiset kuvittelemaan muiden ihmisten olevan sairaita ja tappavaa virusta levittäviä. Yleensä sairas ihminen ei ole julkisilla paikoilla, se nyt vain on totuus. Nämä oireettomat levittäjät ovat harvinaisuus johon valtaosa ei tule koskaan törmäämään.

Vierailija
16/16 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi alkaa pitämään olkapäässä "rokottamaton nauhaa"

https://postimg.cc/vcBQrBCN

Jotain tämäntapaista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi