Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön, onko sinulla varaa ostaa vaatteita?

Vierailija
10.10.2021 |

Kiinnostaa tietää.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kun ei ole suurempia velkoja, en käytä alkoholia tai tupakkaa, en myöskään matkustele ulkomailla tai harrasta kalliita harrastuksia.

Vierailija
2/22 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varaa ostaa tarvittaessa, mutta aika harvoin tarviaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaessa kyllä. Kun ostaa hyvää niin kestää, esim. uutta talvitakkia en ole tarvinnut vuosiin. Lähinnä kalsarit kuluvat.

Vierailija
4/22 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kulkee varastamassa niitä . Vuosikymmenten ongelma kodeissa kaupoissa kioskissa bensa asemilla ja uskontolahkoissa . Myös varastettu tavara pestään vaihtamalla se vastaavaan ei varastettuun.

Vierailija
5/22 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin voin ostaa itselle vaatteita.

Tarvisin housut joilla kehtaa käydä ihmisten ilmoilla kaupungissa , oman kylän kaupassa ja muilla asioilla käyn ihan leggingsit tai kollarit jalassa.

Vierailija
6/22 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet pysyvät pitkään hyvinä kun kotiin tullessa vaihtaa huonommat kotivaatteet päälle.

Vierailija
7/22 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jos tarvitsen jotain erikoisempaa vaatetta jota en käyttäisi kuin harvakseltaan tai joka on kauppojen hinnoilla kallis niin sitten etsin kirpputoreilta. :)

Vierailija
8/22 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pienipalkkaisessa töissä eikä varaa ole ostaa kuin kirpputorilta.

Vierailija
9/22 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää on jo 55, niin onneksi on kaappi täynnä vaatteita jotka on klassisia ja kestäviä. Ja ennen kun ne vielä olivat useat Made in Italy, niin kestävät.

Vierailija
10/22 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Jos tarvitsen jotain erikoisempaa vaatetta jota en käyttäisi kuin harvakseltaan tai joka on kauppojen hinnoilla kallis niin sitten etsin kirpputoreilta. :)

Vaikka kastajaisjuhliin sain 3 eurolla hameen ja 3 eurolla paidan. Ei tullut mitään taloudellista kriisiä siitä että olisi juhliin siistit vaatteet.

Vierailija
11/22 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta yhtään mitään kun ei anneta duuniakaan ja paikkaa yhteiskunnassa. HV koko konkkaronkka!

Vierailija
12/22 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen ne jotka ei varastelee ostaa kaupasta nimellä ostovoima tai UFF kirppikseltä ja taas uskontolahkoissa on jaettu lahjoitus vaatteita lähiöissä kuten Korso Mäntsälä saalem.fi

Vierailija
13/22 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tämän nykyajan muodin! Voi hyvin pitää 90-luvullakin ostettuja vaatteita.

Vierailija
14/22 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pienipalkkaisessa töissä eikä varaa ole ostaa kuin kirpputorilta.

Minäkin ostan paljon käytettynä.

Vierailija
15/22 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo pitkään ostanut kirpparilta kaikki muut paitsi sukat, alusvaatteet ja kengät.

Vierailija
16/22 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettimään että joku oikeasti kävelee tuolla varastettu putkikassi tai käsilaukku olalla tai reppu . Muina miehinä tai naisina.

Vierailija
17/22 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri ole. Onneksi kotona voi käyttää rikkinäisiä ja kulahtaneita vaatteita niin ei tarvitse kuin silloin tällöin ostaa uusia.

Olen laihtunut yli 50 kiloa ja kun kaapistani löytyi yli 10 vuoden takaisia vähän käytettyjä vaatteita jotka mahtuivat taas päälle, niin se oli kuin juhlapäivä. Farkut tosin jouduin kaventamaan lahkeista, mutta perus T-paidat ja pari takkia olivat ajattoman mallisia.

Vierailija
18/22 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ikää on jo 55, niin onneksi on kaappi täynnä vaatteita jotka on klassisia ja kestäviä. Ja ennen kun ne vielä olivat useat Made in Italy, niin kestävät.

Sama, ja olen useamman kerran marittanut vaatevarastoja, niitä on yksinkertaisesti liikaa. Lisääkin on tullut osteltua. Kun ei ole lapsia eikä asuntolainaa niin pärjää pienemmälläkin tulolla.

Vierailija
19/22 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeuksia on esim. ostaa uusi takki tms. 

Vierailija
20/22 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä ja kulutan silti vähemmän kuin työmarkkinatuki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän