meneekö hukkunut pahannäköiseksi
Aamulla oli ketju junan alle jäämisestä, että tuleeko pahaa jälkeä niin mitenkäs ne jotka ollut pitkään vedessä?
Kommentit (23)
Ai anteeksi kysyit miltä näyttää jos pitkään ollut vedessä, meni ohi. Siskoni ehti siis olla pari tuntia vain. T.21
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:55"]Miks on kommentteja poistettu?
[/quote]
Eihän ole
Itselläni pikkuserkku hukkui ja löytyi vasta 5vk päästä, oli kuulemms karmea näky en itse saanut nähdä häntä.. Ja haju oli kuulemma sietämätön jopa arkun läpi :(
Kyllähän ne pöhöttyy melkoisesti. Lisäksi kalat voi napsia ihoa haavoille.
Turpoaa ja vesittyy niin että hyvässä lykyssä joudutaan uittamaan ruumispussiin kun ei kestä nostamista hajoamatta.
Kyl se aika pahannäköiseksi menee. Kerran melkein törmättiin veneen kanssa ruumiiseen ja sekin vissiin väristä päätellen aika tovin siellä lillunut.
Yritän edelleen kovasti unohtaa näyn.
Millaista on nähdä ruumis, varsinkin pahannäköinen?
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:34"]
Millaista on nähdä ruumis, varsinkin pahannäköinen?
[/quote]
Kamalalta. Karmivalta.
Mekin luulimme aluksi kättä ihan hanskaksi, ehkä se oli tipahtanut joltakin kalastajalta, tuolla alueella kun on kalastuspaatteja. Olimme tuossa vaiheessa suht kaukana joten emme nähneet muuta. Menimme aivan vierestä(venereitti kun meni siitö) ja tajusin, ettei todellakaan ole mikään hanska vaan käsi. Loppu ruumis oli veden alla.
Sellainen mustanharmaa se iho oli, laikukas. En oikein osaa selittää. Ja tietysti turvonnut. Tuli kyllä kiire laittaa lapset niin etteivät näe mitään mutta ainakin esikoinen (8v.) ehti nähdä vilaukselta. Soitettiin poliisille ja mies kävi viemässä minut ja lapset rannalle (joka oli ihan siinä vajaan sadan metrin päässä) ja palasi löytöpaikalle odotttamaan virkavaltaa.
Kyllä minulle tuosta ainakin traumat jäi eikä hetkeen oikein tehnyt mieli lähteä veneilemään.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:36"]kattokaa theync.com ista....
[/quote]
Onko aivan sairaita kuvia. Uskaltaako kattoo?
En ole nähnyt itse ihan livenä mutta on jääny kyllä mieleen ikuisesti Thaimaan tsunamikuvia...juuri niitä pöhöttyneitä ruumiita joista ei voinu sanoa edes onko paikallinen vai turisti, kasvonpiirteitä ei enää ollut ja iho oli jotenkin harmaa. Mua mietityttää se hukkumiskuolema, miltä se tuntuu...varmaan pyörii nyt päässä sen takia kun katsoin Netflixiltä yhtä sarjaa jossa tyttö hukkuu auton takakonttiin, auto siis työnnetään lampeen. Kauheaa :((((
Ootteko koskaa aatellu jostai läheisestä esim joka on kuollut että miltä näyttää siel haudassa. Oonko ihan outo ku ajattelen tollasia. Tuntuu niin omituiselta miten me kaikki vaa kuollaa pois ja mädännytään kun esim pari viikkoa sitten on vaikka jutellu jonkun kanssa ja sit se kuolee... Jos tajusitte pointin...
http://www.documentingreality.com/forum/f10/death-drowning-19027/
Turvonneita, mätiä. Iho voi paikoin lähteä irti.
Jos vasta hukkunut ruumis näyttää "terveelle".
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:22"]http://www.documentingreality.com/forum/f10/death-drowning-19027/
Turvonneita, mätiä. Iho voi paikoin lähteä irti.
Jos vasta hukkunut ruumis näyttää "terveelle".
[/quote]
Yhyyy kävin kattoo... D:
Minun pieni siskoni hukkui talvella jääkylmään veteen. Ehti olla veden alla pari tuntia. Saimme nähdä hänet ruumiinavauksen jälkeen kirkon ruumishuoneella(?) vai mikä se on mihin ne arkut tuodaan ennen hautajaisia. Sisko oli ihan valkoinen, tosin keltaisia ja mustia mustelmia oli otsassa. Ei ollut hirveän paha siis.