Miespuolinen työkaveri pyysi mukaan lomareissulle
On lähdössä Floridaan marraskuussa kahdeksi viikoksi ja on kuulemma hauskaa seuraa vaille. Lupas maksaa matkan. SIllä joku tuttavan talo siellä. Teki selväks, ettei odota seksiä tms. palveluksia, pitää mua vaan hyvänä tyyppinä. Mitäs tästä ollaan mieltä, kannattaisko lähteä vai ei?
Kommentit (67)
Saattaisin lähteäkin. Mutta katsoisin varuilta muitakin majoituksia, jos homma ei toimikaan. Ei varata tarvitse, mutta vähän etukäteen selvittää.
Älä herrajumala lähde. Se hyypiö voi jossain vaiheessa koskea sinuun!!!
Ei kannata. Yrittää syödä kuormasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko jotkut Einstein-mammat todellakin että floridasta roudataan tänne huumeita?
Katsopa karttaa ja mieti Floridan strategista sijaintia.
Vinkki: huumeet tulee USAan latinalaisesta Amerikasta.
Katso itse karttaa ja mieti onko joku paikka vähän lähempänä. Vinkki: Huumeet tulee Suomeen euroopan sisältä.
"Kokaiinia tuotetaan Etelä-Amerikassa, etupäässä Perussa ja Kolumbiassa. Sitä viedään Eurooppaan ja Pohjois-Amerikkaan lähinnä Venezuelan, Brasilian, Karibian ja Keski-Amerikan kautta."
(wikipedia)
Meinaatko että kokaainin salakuljettajat koukkaavat Etelä-Amerikasta Floridan puolelle ja sieltä eurooppaan? Tietysti jos tykkää jännityksestä ja haluaa moninkertaistaa kiinnijäämisen riskin tuhatkertaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika turha kuvitella muuta kuin että mies haluaa sut sinne sekstailemaan. Jos se on ok, niin siitä vaan reissuun.
Kannattaa varmaan kokeilla pari kertaa jo ennen reissuun lähtöä. Jo vaikka huomenna. Jos ei suju, niin turha alkaa lippuja ostelee.
Tämä.
Eiku housut pois ja hoitoon jo tänään.
Jossei se sekstailu sujukaan, niin ikävä huomata Floridassa, et mies on ihan onneton sängyssä ja pari viikkoa pitäis sitä sietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko jotkut Einstein-mammat todellakin että floridasta roudataan tänne huumeita?
Katso itse karttaa ja mieti onko joku paikka vähän lähempänä. Vinkki: Huumeet tulee Suomeen euroopan sisältä.
"Kokaiinia tuotetaan Etelä-Amerikassa, etupäässä Perussa ja Kolumbiassa. Sitä viedään Eurooppaan ja Pohjois-Amerikkaan lähinnä Venezuelan, Brasilian, Karibian ja Keski-Amerikan kautta."
(wikipedia)
Meinaatko että kokaainin salakuljettajat koukkaavat Etelä-Amerikasta Floridan puolelle ja sieltä eurooppaan? Tietysti jos tykkää jännityksestä ja haluaa moninkertaistaa kiinnijäämisen riskin tuhatkertaiseksi.
No fakta on, että Floridaan tuodaan huumeita Karibian kautta ja sieltä ne lastit lähtee eteenpäin. Sitä paitsi voihan se avokätinen työkaveri tarjota reissun vaikka Bahamallekin hakumatkalle...
Kyllä se alkaa vonkaamaan kun illalla otatte lasillisen jos toisenkin. Kannattaa pakata kondomit mukaan 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1970-luvulta lähtien nimenomaan Florida on ollut huumeiden tulo-ja jakelupaikka. Tästä on paljon dokkareitakin olemassa.
Muistatteko Miami Vicen?
Se valehtelee seksistä, tyypillinen valhe: Kieltää sen mikä on eniten mielessä heti jotta saa sun puolustuksen alas.
Haluatko tulla nussituksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Ihan ekaksi ottaisin selvää onko sillä edes mitään "tuttavaa" ja sen taloa Floridassa vai elääkö omassa mielikuvituksessaan tai louskuttaako muutan vaan leukojaan.
Ja jos kyseessä on sun työkaveri niin teiltäkö lähdetään noin vain pariksi viikoksi reissuun lyhyellä varotusajalla? En siis tarkoita työkaveriasi vaan sinua.
Se on käynyt siellä kavereittensa kanssa aikaisemminkin, ennen korona-aikoja. Näyttänyt kuvia reissuiltaan kahvihuoneessa, talosta, uima-altaasta jne. Eli ton kyllä ostan. Reissu olis marraskuun lopulla, joten enköhän saa halutessani talvilomia siihen järjestyyn. Ei kauheen moni silloin oo poissa, kun ei oo koulujen tms. loma-aika.
ap
Mihin ne kaverit ovat nyt kadonneet?
Taitaa olla kaikki linnassa huumeiden salakuljetuksesta, ihmiskaupasta, rahanpesusta tms.
Jos tunnet ja luotat. Siltä ainakin kuulostaa, niin mene.
Kullä mies ja nainen voi olla kaveri.
Lähtisin ja varaisin ennen matkaa yllätyksenä miehelle teille molemmille peräaukon valkaisut.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin ja varaisin ennen matkaa yllätyksenä miehelle teille molemmille peräaukon valkaisut.
Miksi?
ap
Itse voisin kyllä lähteä työkaverin kanssa reissuun ihan ilman taka-ajatuksia ja olen mies. Mammat ovat katsoneet taas tv-sarjoja liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse voisin kyllä lähteä työkaverin kanssa reissuun ihan ilman taka-ajatuksia ja olen mies. Mammat ovat katsoneet taas tv-sarjoja liikaa.
No toi on kyllä kaukaa haettua että ap:ltä b-rappua odotettaisiin. Ihan taitaa pelkät etuajatukset olla mielessä miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Saattaisin lähteäkin. Mutta katsoisin varuilta muitakin majoituksia, jos homma ei toimikaan. Ei varata tarvitse, mutta vähän etukäteen selvittää.
Omaa rahaa pitää olla sen verran, että saa majoitukset, ruokailut ja muut matkakulut maksettua itse. Jos homma ei toimikaan tai tulee jotain vaatimuksia, niin ei ole toisesta riippuvainen. Jos tähän ei pysty, niin en lähtisi.
Lähde toki reissuun. Voi olla hyvinkin avartavaa. Muistat sit vaan jatkuvasti muistuttaa että ollaan reissussa kaveripohjalta eikä mitään avauksia katsella hyvällä. Mihinkään uima-altaille tai rannoille ei kannata lähteä paljasta pintaa näyttämään. Antaa väärän viestin kaverille. Mieluiten täyspeittävät vaatteet päälle ja joku museo-opas matkaan että voitte viettä loman kulturellisti sisätiloissa. Ja viinan juonnille ehdoton ei. Menee pieleen heti tää suunnitelma.
Miksi joku maksaisi jonkun työkaverin matkan vaan pyytääkseen tätä seurakseen. Tulee mieleen se Jenna Lepomäki tapaus tästä.
(wikipedia)