Älkää pilkatko lihavia miehiä
Kaikki ulkonäköön liittyvä kommentointi on hyvin moukkamaista!
Kommentit (20)
Enpä ole kuullut kenenkään pilkkaavan.
Enpä ole kuullut pilkattavan. Sen sijaan monien miesten (ja naistenkin) mielipide on, että naisen kuuluu olla hoikka ja mulle lihavalle naiselle monella on ollut ilkeää sanottavaa. Ei se lihavuus sen terveellisempää ole miehellekään, mutta naisten pitäisi olla kurissa. Noin 30-vuotiaaksi asti olin normaalipainoinen ja kun sain psyykenlääkkeet, turpoaminen alkoi (en muuttanut ruokavaliotani).
Ei tietenkään saa pilkata lihavia miehiä. Lihavat miehet on ihanan pehmeitä.
Lihava mies on luotaantyöntävä ja ruma!
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet kommentistasi päätellen ruma ihminen sielustasi. Miksi moitit muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TOISTAN. Lihava mies on luotaantyöntävä ja ruma!
Lihava mies on karhumainen ja ihana möllykkä :)
Mulla on ollut kaksi poikaystävää, jotka on olleet ylipainoisia. Kuumia ne oli silti ja varsinkin sängytouhut on ihan mahtavia, kun voi itsekin vaan antaa mennä :)
Oon itse XS/S kokoinen, mutta tykkään et miehellä on oikeasti masua. Kai se on joku kontrasti, mikå kiihottaa.
Sairaalloinen ylipaino on toki asia erikseen, täytyy ihmisen jaksaa itsensä kantaa eikä sabotoida terveyttään.
Minulla on niin ihana pyöreähkö mies, että tekisi mieli laittaa hänestä kuva. 😍
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole kuullut kenenkään pilkkaavan.
Juu, juu. Koskaan et ole kuullut esim. sanaa kaljamaha? Kyllä oli taas älyvapaa kommentti sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet luotaantyöntävä ja ruma. Hävettääkö?
Herkko, mitä ollaan puhuttu siitä netissä valittamisesta? Se on moraalitonta ja ruokakin jäähtyy!
Minä rakastan pulleaa miestäni.
Parempaa isää en lapsilleni voisi kuvitella.
En ole ikinä kuullut/nähnyt kenenkään pilkkaavan lihavia miehiä, mutta naisia taas halveksitaan jatkuvasti. Olen 170cm ja 85kg nainen ja viimeksi tänään teinit nauroivat mulle Prismassa. Olin heidän mielestään "valas". Eilisiltana taas olin nuorison mielestä väärässä paikassa koiralenkillä. "Mene läski muualle siitä koirasi kanssa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti tuon kommentin lähettäjä on vittumainen, laiha koulukiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut kaksi poikaystävää, jotka on olleet ylipainoisia. Kuumia ne oli silti ja varsinkin sängytouhut on ihan mahtavia, kun voi itsekin vaan antaa mennä :)
Oon itse XS/S kokoinen, mutta tykkään et miehellä on oikeasti masua. Kai se on joku kontrasti, mikå kiihottaa.
Sairaalloinen ylipaino on toki asia erikseen, täytyy ihmisen jaksaa itsensä kantaa eikä sabotoida terveyttään.
Jotenkin ällöttää tuo, että aikuisen vatsasta sanotaan ”masu”.
Ei tietenkään. Mutta eihän sitten pilkata myöskään lihavia naisia, eihän? Kehorauha kuuluu ihan kaikille. Hoikille ja suuremmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet luotaantyöntävä ja ruma. Hävettääkö?
KOLMAS KERTA: Lihava mies on luotaantyöntävä ja ruma, yääk!
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Mutta eihän sitten pilkata myöskään lihavia naisia, eihän? Kehorauha kuuluu ihan kaikille. Hoikille ja suuremmille.
Lihavia naisiahan ihannoidaan. Mitä oikein selität? BBW on yksi suosituimmista hakusanoista aikuisviihdesivustoilla
Minulla on pulska mies ja rakastan häntä. Hän ei ole lihava vaan pehmoinen on ollut jo 34 vuotta.