Asioita jotka tuoksuu paremmalle kuin maistuu?
Kahvi. Kahvilan ohi kun kävelee, tuoksu on huumaava. Mutta sitten kun sitä kahvia maistaa, niin ei se niin hyvää olekaan. :-/
Kommentit (47)
Kahvi tuli mullekin etsimättä mieleen ensimmäiseksi. Kahvipaahtimon tuoksu on jotain taivaallista. Mutta... no, metsä sateen jälkeen-tuoksu, vastaleikatun nurtsin tuoksu.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:57"]Kahvi tuli mullekin etsimättä mieleen ensimmäiseksi. Kahvipaahtimon tuoksu on jotain taivaallista. Mutta... no, metsä sateen jälkeen-tuoksu, vastaleikatun nurtsin tuoksu.
[/quote]
Ootko maistanut sateen jälkeistä metsää tai nurtsia? O_o
Kahvi, ihana tuoksu. Mausta en tykkää ollenkaan. Yhhyh.
Mun mies. Pitäisi tosin varmaan haukata pala ja maistaa ennen kui voi olla varma :)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 17:38"]
Piippu.
[/quote]
Totta, tietyt piipputupakat haisee hyvälle.
Muikut. Jossain torilla ne tuoksuu tosi hyvälke, mutta ei ne sit maistu hyvälle. Tai ite en siis tykkää.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:57"]
Kahvi tuli mullekin etsimättä mieleen ensimmäiseksi. Kahvipaahtimon tuoksu on jotain taivaallista. Mutta... no, metsä sateen jälkeen-tuoksu, vastaleikatun nurtsin tuoksu.
[/quote]
Kahvipaahtimon haju on kauhea palaneen käry. Asun lähellä paahtimoa. Kahvi tuoksuu hyvälle, mutta maistuu kirkerälle kuin paahtimon kärykin.
Partavesi. Tosin kaveri joi krapulassa mun partavedet, eikä edes kyökkinyt.
Grillimakkara. Pizzeriat tuoksuu myös hyvältä, mutta ei ne pizzat oo mun makuun.
Saippua