Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako "huonosta" lahjasta loukkaantua?

Vierailija
05.12.2014 |

Eli jos saa vaikka pelkän tiskiharjan tai vastaavaa. Onko ajatus aina tärkein? Entä saako lahjatta jäämisestä loukkaantua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mikähän se ajatus siellä tiskiharjan takana on...

Vierailija
2/4 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon nähtyäni ajattelin just tulla vastaamaan, että no ehkä jos joku tuo jonkun vessapaperirullan niin ehkä siinä on jo jotain ihme kettuilua mukana tai siis sellaista, että toinen oikein haluaa ilmaista ettei se lahjan saaja ansaitse mitään oikeaa lahjaa tai panostusta. Mutta mä suhtaudun niin sensitiivisesti lahjoihin, että tosiaan pitäisi olla ihan selkeästi jotain kettuilua siltä lahjan antajalta, että loukkaantuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lahjan antaminen ei saa olla mikään velvollisuus. Kyllä mä loukkaantuisin jos mulle annettaisiin lahja, joka sotii täysin mun arvomaailmaani vastaan (esim. turkis). Tai jos saisin lahjaksi kultakorun (olen allerginen kullalle ja ne jotka mulle lahjoja ostavat, tietävät tämän). Mutta en siitä loukkaantuisi jos saisin lahjan josta en vain tykkää, kuten vaikka pusero jonka väristä en tykkää.

Vierailija
4/4 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskiharjakin riippuu tilanteesta ja tiskiharjasta. Esim. sisko piipahti kahville ja toi mukanaan mulle tiskiharjan. Ei ollut mikään perusharja vaan kaunis, puuvartinen ja sisustukseen sopiva harja. Olin tosi ilahtunut koska ei meillä systerin kanssa yleensä ole tapana mitään tuoda kun kahville piipahdetaan. Toisaalta jonkun Tarjoustalosta ostetun euron harjan vaikka synttärilahjaksi ottaisin vastaan vähintäänki kummeksuen. Ehkä vähän loukkaantuisinkin, mutten näyttäisi sitä lahjan antajalle.