Miksi kaikki naiset katselee minua?
Tuntuu siltä, että liian moni nainen katselee minua päin kun olen jollain julkisella paikalla. Sitten kun katseemme kohtaavat he yleensä kääntävät katseensa pois. En ymmärrä, mitä erikoista minussa on. Olenko ruma? Mies 23
Kommentit (7)
Oletettavasti kyyläät ensin itse, että "katsooko kukaan" :D
Itse olen 23 v nainen, töllään teoriassa kaikkia. Jos esimerkiksi odotan liikennevaloissa, niin jään zoomailemaan vain johonkin suuntaan. Muutamaan otteeseen sitten havahtunut siihen, että katua vastapäätä joku luulee, että katson kohti, vaikka oikeasti olen "päässäni" miettimässä kauppalistaa tai päivän aikatauluja. Sitten tuijotan nolona kenkiäni, kun olen epähuomiossa ahdistanut kanssatallustajaa :D
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:29"]No laita kuva niin me kerromme
[/quote]
Pelkään että joku tuttu käy täällä :(
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:32"]Onko sulla nenässä räkää?
[/quote]
Ei ole ikinä. Olen ihan normaali mies, mulla on hyvä hygienia.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:32"]Oletettavasti kyyläät ensin itse, että "katsooko kukaan" :D
Itse olen 23 v nainen, töllään teoriassa kaikkia. Jos esimerkiksi odotan liikennevaloissa, niin jään zoomailemaan vain johonkin suuntaan. Muutamaan otteeseen sitten havahtunut siihen, että katua vastapäätä joku luulee, että katson kohti, vaikka oikeasti olen "päässäni" miettimässä kauppalistaa tai päivän aikatauluja. Sitten tuijotan nolona kenkiäni, kun olen epähuomiossa ahdistanut kanssatallustajaa :D
[/quote]
Ei minua varsinaisesti tuijoteta. Enemmänkin näen sivusilmästä, että naisen pää kääntyy ikään kuin minua kohti. Sitten kun yritän saada katsekontaktin he kääntävät katseensa pois.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:32"]Oletettavasti kyyläät ensin itse, että "katsooko kukaan" :D
[/quote]
Ei minua varsinaisesti tuijoteta. Enemmänkin näen sivusilmästä, että naisen pää kääntyy ikään kuin minua kohti. Sitten kun yritän saada katsekontaktin he kääntävät katseensa pois.
[/quote]
Näyttää varmaan pikkasen spookielta jos sä sivusilmällä tarkkailet ihmisiä. Ei ihme että sua katotaan. Jos katsot ihmistä, niin katso rehellisesti suoraan päin eikä millään sivusilmällä.
No laita kuva niin me kerromme