Tuurista löytyy sellaisia ruokapaikkoja kuin Vesa's Steakhouse, Vesa's Cafe, Vesa's Burger...
Kommentit (33)
En ole Vesalle tippaakaan kateellinen. Mä ihailen tuollaista kaveria!
Vierailija kirjoitti:
Vesa's Tuuri.
Eikö ne kaikki puljut tuolla Tuurissa ole Keskisen?
Ei ole kaikki, esim Nahkapaikka, Siltala, Subway...
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole Vesan oma yritys, se on veljekset Keskinen. Mukana on kaksi muuta veljeä jotka ovat vaan antaneet tuon hönön toimia keulakuvana. Yritys on vanhempien perustama.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lukea noiden paikkojen google-arvosteluita. Melkoisen huvittavia, jos eivät olisi niin surullisia. Suurta noissa ruuissa on vain hinta ja vesa'staudin todennäköisyys.
Kävin lueskelemassa, aika jäätävää. Ala-arvoinen burgeri ja lötköt+kylmät ranskalaiset 19e. Ja palvelu huonoa vuosi sitten ja neljä päivää sitten. Lukeekohan ravintolan omistajat/ravintolapäälliköt koskaan noita arvosteluja? Tätä olen ihmetellyt muidenkin ravintoloiden kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole Vesan oma yritys, se on veljekset Keskinen. Mukana on kaksi muuta veljeä jotka ovat vaan antaneet tuon hönön toimia keulakuvana. Yritys on vanhempien perustama.
Pisnismiehiä ilmeisesti kaikki tyynni.
Lakkahilloa ja poroa kirjoitti:
Turisteille mitä ulkomailta tulee pitää aina tarjota poron käristystä ja aitoa maitoa sekä lakkahilloa ja kotikaljaa . Eihän Vesa lehdistä lukiessa mikään tyhmä ole kun on elatuksensa itselleen sukunsa kanssa hankkinut . Ehkä noi iranilaiset sisustus tyylit ei vaan sovi pohjoiseen maapalloon jotenkin ei vaan sovi. Pitää olla aitoja pohjoisen fiiliksiä revontulet nuotiot grillit ja talvista lumista meininkiä . Hiihtolatuja ja vaaleita sävyjä sinisen kanssa . Tuntuu että Suomen luonto on unohtunut tuurista. Sen kivitalo on ihan hieno puita vaan istuttamaan kuten omenaa. Noin turistin näkökulmasta ne ostaa Suomesta muistoja ja kokemuksia. Moottorikelkka ajelu voi meistä tuntua tylsältä mutta turistille lumessa ajo on ihmeellistä. Parasta Suomessa on esim.kunnon perunamuusi tai keitetty peruna verrattuna öljyssä liotettuihin ....mistä tulee ällö olo.
Maitoa ja kotikaljaa turisteille?
Mä olin joskus eräässä lounasravintolassa töissä ja siellä turistit oli yleisesti todella hämmentyneitä kotikaljasta. En tiedä miksi sitä luulivat, mutta juomatta se heiltä ensi maistamisen jälkeen jäi. Ehkä luulivat saavansa oikeaa olutta? Vaikea englanniksi selittää, mitä se on. Jotkut kysyikin, onko se siis juomaa vai mitä. Mä yritin selittää jotain perinnejuomasta.
Miksi pitäisi olla vaatimaton? :D
Lakkahilloa ja poroa kirjoitti:
Turisteille mitä ulkomailta tulee pitää aina tarjota poron käristystä ja aitoa maitoa sekä lakkahilloa ja kotikaljaa . Eihän Vesa lehdistä lukiessa mikään tyhmä ole kun on elatuksensa itselleen sukunsa kanssa hankkinut . Ehkä noi iranilaiset sisustus tyylit ei vaan sovi pohjoiseen maapalloon jotenkin ei vaan sovi. Pitää olla aitoja pohjoisen fiiliksiä revontulet nuotiot grillit ja talvista lumista meininkiä . Hiihtolatuja ja vaaleita sävyjä sinisen kanssa . Tuntuu että Suomen luonto on unohtunut tuurista. Sen kivitalo on ihan hieno puita vaan istuttamaan kuten omenaa. Noin turistin näkökulmasta ne ostaa Suomesta muistoja ja kokemuksia. Moottorikelkka ajelu voi meistä tuntua tylsältä mutta turistille lumessa ajo on ihmeellistä. Parasta Suomessa on esim.kunnon perunamuusi tai keitetty peruna verrattuna öljyssä liotettuihin ....mistä tulee ällö olo.
Unohdit nimimerkin mies 53v
Suositan seuraavaksi: Vesa's Wiener (suom. Vesan nakki). Sopii erityisesti kylmässä ulkona tarjoiltavaksi. Ohessa voisi olla jotain keltaista nestettä tarjottavaksi, vaikkapa valkoviiniglögiä. Brunssille munat mukaan.
Just olen täällä Tuurissa ja ihan kelpo pizzan söin, ei paras mutta ei huonoinkaan syömäni.
Ihan ok kokemus takana yhdessä noista ravintoloista vuoden takaa. Ruoka keskinkertaista, mutta ainakin ystävällinen palvelu. Ruoka uppoaa niihin ihmisiin, jotka siellä eniten pyörivät. Myös hotellissa yöpyminen oli kiva kokemus. Tulipahan nähtyä, mutta en usko meneväni sinne enää uudelleen.
Hotelli Onnentähden huoneissa on muuten Vesa Keskisen elämäkerta (vai onko muistelmat) esillä luettavissa. Persoona on siis korostettuna monella tavalla, ei vain ravintolan nimissä.
Ei tuollaisen menestyvän konseptin luomiseen kaikki pysty ja siitä täytyy toki myös antaa pisteitä.