Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Osaisiko teillä mies ilman ohjeistusta juhlavaatettaa

Vierailija
04.12.2014 |

lapset esim kotoa löytyvillä vermeillä?En luottaisi!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta mä en osaisi vaihtaa auton renkaita tai ratkaista digiboxin ongelmia

Vierailija
2/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo osaisi jos meillä olis lapsia. Tosin on vähän epävarma niin pyytäis tarkistamaan. :) lähetti joskus itsestään kuvan, kun lähti viihteelle, että voiko lähteä niissä vaatteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai osaisi.

Vierailija
4/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisi. Varmaan eri tavalla kuin minä, mutta osaisi silti. Toisaalta meillä lapset päättävät aika paljolti itse miten pukeutuvat, joten ei tarvitsisi varsinaisesti vaatettaa, vain katsoa että vaatetus sopi tilanteeseen.

Vierailija
5/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esim eräs kesä sukulaislapsen synttäreille meno ex tempore miehen ja lasten ollessa reissussa ja pienimmällä isoimman caprit farkkuina ja isommalla kittanat caprit.. AP

Vierailija
6/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ovat fiksuja.

Kaikki eivät ole.

Vierailija
7/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaisi. Ei millään. En käsitä, miten mun muuten viisas mieheni ei tajua vaatteista mitään. Sekoittaa jopa mun (koko 41...) ja esikoisen (5 v) sukat toisiinsa, tai vauvan paidan 2-vuotiaan paitaan, eikä ikinä muista missä kohtaa hyllyillä on kenenkin vaatteet. Mun on jo pitkään pitänyt tehdä hyllyihin kuvitettu nimikointi. :D

Vierailija
8/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:31"]Ei, mutta mä en osaisi vaihtaa auton renkaita tai ratkaista digiboxin ongelmia
[/quote]

Korjaan: osaa ja pukeekin lapsia. Mutta olen itse aika tarkka näissä. Esim. Mies pukee raitamekon kanssa raitaleggarit ja raitasukat.

Vierailija
9/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että todennäköisyys onnistua olisi n. 50% :D Kyllä se osaisi katsoa tapahtumaan sopivat, puhtaat vaatteet, mutta joskus tahtoo mennä pienen ja ison lapsen vaatteet sekaisin, tai saattaisi kaivaa käyttöön myös varastoituja vaatteita, jotka on molemmille lapsille joko liian suuria tai liian pieniä. Hyvällä tuurilla lapsilla olisi ihan hyvät  vaatteet, huonolla muuten hyvät mutta väärän kokoiset.

Pakko ihmetellä, että kun mies osaa ihan oma-alotteisesti ostaa kaupastakin lapsille oikean kokoista vaatetta, miten sieltä lasten omista kaapeista oiken koon ottaminen on vaikeaa, tai eikö mikään kello kilkata jos pienemmän housujen lahkeita saa kääriä puoli metriä ja toisella on "caprit" jotka natisee liitoksistaa kun vähän pyllistää... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme