Mainitse kirjekuoreen mahtuva joululahja
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti, huivi, seteli, kalvosinnapit, solmio
Jos on tarkoitus lähettää postissa, seteli on aina riskialtis. Tietysti sen voi piilottaa muiden tuotteiden sisään, ettei se vahingossakaan näy valoa vasten, mutta setelin kannattaa olla sen suuruinen, ettei sen katoaminen postissa harmittaisi. Huivi ja solmio taas vaatii sen, että tiedät vastaanottajan maun ja tyylin tarkasti. (Kalvosinnappeja en ole henk.koht. ikinä ymmärtänyt. Ne painaa ja niitä varten pitää olla tietynlainen paita.)
Vierailija kirjoitti:
Googlaa 'kirjekuoreen mahtuva lahja'.
MIksi alapeukutettiin? Onko googlettaminen nykyään aliarvostettua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa 'kirjekuoreen mahtuva lahja'.
MIksi alapeukutettiin? Onko googlettaminen nykyään aliarvostettua?
Minä alapeukutin, koska se on jo niin nähty ja mielikuvitukseton vastaus. Olen googlannut, mutta ajattelinpa kysyä tältäkin palstalta ideoita. Sitä varten nämä palstat ovat.
Meikkipaletti, silkkihuivi, alkkarit, sukat,
Ohuet käsineet, hiuspanta
Hyvä tietää tuleeko naiselle, miehelle, nuorelle. ..
Minkä ikäiselle?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää tuleeko naiselle, miehelle, nuorelle. ..
Minkä ikäiselle?
Miehille, naisille, homoille ja heteroille ja kaikille siltä väliltä. Laitan pelkkiä kuorilahjoja tänä vuonna :)
Vihreiden ideologiaa, huumeita kuori täyteen.
Veikkauksen jouluarpoja.
Allergialääkkeitä, rauhoittavia, tulehduskipulääkkeitä - no mitä vaan - liuska.
Kaulaketju tai ranneketju, mutta kauhean kallista ei kannata lähettää, jos katoaa matkalla.
Liput konserttiin. Vaikka mausteita tai kukkasiemeniä . Tee pusseja ja uimahallin pääsylippu . Karkkiaski . Tikkareita. Nyt kun on joulu kohta voi jo aloittaa lahjojen valmistuksen. Esimerkiksi virkkuu koukku ja lankoja on hyvä lahja . Sukkapuikot tai kanavatyö. UFF kirppikseltä saa edullisesti lasten tavaroita ja vaatteita. Lahjaksi .
Naapurin pikkupoika oli joskus ihastunut minuun. Hänen mielestään näytin prinsessalta.
Olivat äitinsä kanssa käyneet kaupassa ja poika päätti pudottaa postiluukustani jäätelöpuikon.
Olin reissussa jätski oli sulanut eteisen matolle.
Olen edelleen prinsessa. 👸
Joulun aikaan kannattaa muistaa että pahan tekijät joutuu luojan käsittelyyn lopulta ......
Tämä oli varsin omaperäistä, eipä ole tullut koskaan ajatelleeksi.