Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät halutaan pitää valtiosta riippuvaisina

Vierailija
09.10.2021 |

Ei anneta mahdollisuutta aloittaa omavaraista elämää jossain keskellä metsää, vaan byrokraatit kiusaavat sielläkin, ettei saa elää vapaasti omalla tavallaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan totta. Sossulaiset työllistävät sossupuolta ja rikolliset poliiseja ja oikeuslaitosta. Luottotietonsa menettäneet työllistävät ulosottolaitosta. Siksi se on kannattavaa (olevinaan).

Vierailija
2/6 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lieat (lieka) pitää pystyy katkaisemaan.Liikaa holhousta,tee sitä tee tätä,ei helv...i .Suomea sanotaankin holhousyhteiskunnaksi.Teet näin saat tätä.Menee hermo!Kyllä luulen että työttömien työt menee niin että pakotetaan työtoimintaan,apulaiseksi ilm.työkok.Mitään oikeaa työtä ei löydy.Mutta itse löytää kunnon työpaikan kun haluaa.Näin tälle kävi itse työni etsin.Nyt terveys asettaa haasteet.Mutta positiivisesti tässä monia juttuja käyty.Käydään vieläkin ,ei ne anna jos ei otakkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa ylläpitää kallista hyysäysinstituutiota, ottaisin kaikki työkkärin kurssit yms. hyysäyspaskan ihan palkkatukena jossain sellaisessa työpaikassa, jossa osaamiselleni on käyttöä ja tarvetta! Vaikka 4h päivässä ja muutama kk per paikka. 

Vierailija
4/6 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistopuolueille ei olisi äänestäjiä jos ei olisi työttömiä ja muita tukien varassa eläviä. Sen takia tukijärjestelmät onkin ulotettu myös työssäkäyviin.

Vierailija
5/6 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistopuolueille ei olisi äänestäjiä jos ei olisi työttömiä ja muita tukien varassa eläviä. Sen takia tukijärjestelmät onkin ulotettu myös työssäkäyviin.

Sosialismin piirre on sitouttaa ihminen valtion "runsaudensarveen"

Vierailija
6/6 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Suomesta löytyy ehkä 5 henkilöä jotka pärjäisi omavaraisena metsässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä