Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi katsoa uusimman Bondin?

Vierailija
09.10.2021 |

Joko maksullisesti tai ilmaiseksi. En pelkää maksua. Mut mistä sen voi katsoa? Nyt on paha krappe tänää ja menee vaakatasossa tää päivä. Ois kiva kattoo jotai hyviä äksön-leffoja hyvää ruokaa mässäten.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffateatterissa. Stupido.

Vierailija
2/11 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffateatterissa, mutta ei maaten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/11 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku se pitää näkyä täällä kotona minun 24 tuuman tietokoneen näytössä. Ei jossski ulukona missä lie teatteris. Ja viel tuhannen krapulois. Hyh.

Ap

Vierailija
5/11 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo. Auttakaa auttakaa. Eikö sitä muka näy missää? En minnekkää teattereihin jaksa.

Vierailija
6/11 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso uusinta vaan katso Mooren elä ja anna toisten kuolla.

Vierailija
7/11 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä katso uusinta vaan katso Mooren elä ja anna toisten kuolla.

Oon nöhny sen jo. Oon kaikki bondit nähny. Mut en uusinta

Ääpeee

Vierailija
8/11 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta älytön juominen ja hanki itsellesi elokuvanautintoja siinä ympäristössä, mihin ne on tarkoitettukin. Käy hyvin varustetuissa, nykyaikaisissa elokuvateattereissa nauttimassa elokuvataiteesta niiden aidossa ympäristössä. Selvinpäin ollessasi saatat hämmästyä?

Vierailija
9/11 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. No meni vähä tölkkejä kun oli kaverit täällä. Viime vklp olin selvin. Kävin eilen syömässä kalliin hamppari-aterian kaverin kans ja sit jatkoille mun kämpille. Mut joo. Mulla ois netflixi ja tunnarit myös viaplayhin. Oisko siellä mitää uutta hyvää äksöniä? En oo kuukauteen kattonu mitään. Kauhee nälkäki ois. Otin just voin sulamaan jos sitä kohta väsäis jotai leipää salami makkaroinee ja luostarijuustoineen. Ei vielä jaksa ruokaa kokata. Ehkä mustas lipton teetä keitän ja siihen loraus maitoa ja hyppysellinen sokeria. Nam.

Vierailija
10/11 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä mihinkään koronakinoon lähde itseäni tartuttamaan. kai sen jostain nettipalvelustakin voi katsoa?

Vierailija
11/11 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en minä mihinkään koronakinoon lähde itseäni tartuttamaan. kai sen jostain nettipalvelustakin voi katsoa?

Aivan sammaa mieltä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän