Jos kehopositiivisuus on in, niin miksi joka paikassa hehkutetaan Adelen 45kg hoikistunutta olemusta?
Kommentit (8)
Koska sun täytyy olla ensiksi läski ja laihtua, vasta sitten sitä hehkutetaan.
Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunun saat.
Jos olet luonnostasi tai terveiden elämäntapojen takia hoikka, sitä pitää hävetä ja piilotella. Olet tyrkky ja pinnallinen.
Nykyaikaa, katsos.
Näillä kahdella asialla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Kehopositiivisuus on sitä, että hyväksyy ja pitää itsestään sellaisena kuin on ja jos jos haluaa laihduttaa, niin sitten laihduttaa. Ulkopuolisille asia ei kuulu millään tavalla.
Tottakai hoikka on paremman näköinen kuin lihava. Kehopositiivisuus ei tarkoita lihavuutta eikä lihavuuden ylistämistä, anorektikko voi olla kehopositiivinen. Itse olen lihava, mutta en kehopositiivinen.
Miksi eilinen Adele-keskustelu poistui? Pelkääkö mode että Adele näkee?
Ei mun mielestä kehopositiivisuus tarkoita pelkästää ylipainoa. Vaan voi olla hoikka, mutta tyytymätön vartaloonsa. Itse esimerkiksi inhoan sääriäni enkä ikinä pidä shortseja tai minihameita, mutta kuitenkin ilkeän mennä uimaan. Tai sitten pömppävatsa - inhoan kyllä sitäkin - vaikka muuten normaalipainoinen. Itse en ole kyennyt näitä puutteita hyväksymään vielä itsessäni. Vatsalle olen yrittänyt keinoja, mutta se vain on ja pysyy, säärille ei voi edes yrittämällä mitään.
Adelen uusi kroppa, tissit ja peppu positiivista vasta onkin!