Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

...tu miten surkeat treffit!!!!

Vierailija
08.10.2021 |

Kerran nähty ennen ja antoi fiksun vaikutelman itsestään (päälle 50 mies)

My god!!!! En oo ikinä niin huonoilla treffeillä käynyt!!! Puhui vain itsestään, väänsi ihan kaiken väittelyksi/riidaksi ja puhui vain ja ainoastaan itsestään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen, että mies näytti heti mikä on. Eipä tarvitse toiste vaivautua.

2/7 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lukenut Mikko Kemppen Deittailuoppaasta, että miehet, jotka puhuvat paljon itsestään treffeillä, tekevät niin, koska he haluavat tehdä vaikutuksen naiseen ja ikään kuin markkinoida itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ulise siinä.

Sinä varmaat kyttäsit vauva palstaa koko ajan.

Vierailija
4/7 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeinen, luultavasti "liian itsevarma" ja asioista kaikkitietävä.. Minäminäminä-jeesus.

Vierailija
5/7 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Mä olen lukenut Mikko Kemppen Deittailuoppaasta, että miehet, jotka puhuvat paljon itsestään treffeillä, tekevät niin, koska he haluavat tehdä vaikutuksen naiseen ja ikään kuin markkinoida itseään.

On lukenut oppaan ja teki ihan oikein. Miehet rakastuvat silmilläään ja naiset korvillaan, niinhän sanotaan.

Vierailija
6/7 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

On lukenut oppaan ja teki ihan oikein. Miehet rakastuvat silmilläään ja naiset korvillaan, niinhän sanotaan.

Minuun ei tee vaikutusta mies joka puhuu vain itsestään eikä kysy mitään. Olen itsekkin ollut treffeillä miehen kanssa joka puhua pälpätti melkein tunnin yhtäsoittoa antamatta mitään mahdollisuutta edes kommentoida mihinkään. Tapailimme jonkin aikaa vielä senkin jälkeen, kun ajattelin että se oli vaan alku jännitystä, ei ollut. Mahdoton höpöttöjä, joka ei ollut kiinnostunut minun asioista millään tavalla.

Vierailija
7/7 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista, varsinkin jos sinä olisit halunnut puhua ainoastaan itsestäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä