Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vanhempani kahdestaan jouluna

Vierailija
04.12.2014 |

Ahdistaa. Menemme jouluksi miehen vanhemmille ja vanhempani viettävät kahdestaan joulua. :( oleen surullinen, onko typerää?:(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole! Mulla sama tilanne... itkettää vanhempien puolesta

Vierailija
2/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä joku vuorosysteemi että vuoroin jouluna olette toisten vanhemmilla? Vai onko niin että aina olette miehen vanhemmilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On typerää! Aikuiset ihmiset eivät tarvitse lapsiaan perään katsojiksi jouluna tai juhannuksena, jos haluavat olla kotonaan kahdestaan jouluna, miksi te sitä itkette?

Vierailija
4/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tänä vuonna niin että menemme minun vanhemmilleni ja sattumoisin miehen sisko menee miehensä vanhemmille. Menemme seuraavana päivänä sitten porukalla miehen vanhemmille :) Eivät halunneet tulla mun suvun jouluun. Kutsuttiin kyllä joten en pidä niin pahana.

Vierailija
5/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika typerältä kuulostaa. Mä vietän joulua kaksin miehen kanssa ja se on aivan täydellistä. Mistä tiedät että sun vanhempasi ei tykkää olla kahdestaan jouluna? Ylipäänsä en ymmärrä tätä jatkuvaa jouluvouhotusta. Se on vaan pari päivää vuodesta. Voihan sitä muuten tavata vanhempia useammin.

Vierailija
6/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vuoroststeemiä mutta suht tasapuolisesti koitetaan. Nyt ensimmäinen joulu niin eettä vanhempani kahdestaan. Tämä oli siis meidän päätös että menemme nyt lmiehen vanhemmille. Ap.

Vierailija
7/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 09:48"]

Aika typerältä kuulostaa. Mä vietän joulua kaksin miehen kanssa ja se on aivan täydellistä. Mistä tiedät että sun vanhempasi ei tykkää olla kahdestaan jouluna? Ylipäänsä en ymmärrä tätä jatkuvaa jouluvouhotusta. Se on vaan pari päivää vuodesta. Voihan sitä muuten tavata vanhempia useammin.

[/quote]

Täsmälleen samaa mieltä. Naurattaa, miten täällä ollaan ihan hädissään asiasta. Ovatko nämä hätääntyjät itsenäisiä ihmisiä ollenkaan?

Vierailija
8/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap sua. Olin joka joulu vanhempieni seurassa heidän tahdostaan, nyt ovat kuolleet. Meillä lämpimät välit ja viihdyimme toistemme seurassa. Myöhemmin mukaan tuli oma perheeni, oli ihania jouluja ne. Nyt saadaan olla oman perheen kesken, ei ole niin jouluinen olo ollenkaan pienellä porukalla.

Vierailija
9/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän surumielisyytesi. Päätöksenne on kuitenkin ihan oikeudenmukainen miehesi vanhempia kohtaan. Mä olen tottunut viettämään jouluni suvun kanssa isolla porukalla ja tämä joulu tulee olemaan elämäni ensimmäinen, jolloin näin ei olekaan. Haikean surullista, mutta tätähän vanheneminen on. 

Vierailija
10/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärettömän helpottunut tästä ensimmäisestä kahdenkeskisestä joulusta. Ilmoitin hyvissä ajoin, että tapanina EI ole mitään tarjoilua varattuna niille, joiden mielestä heillä on oikeus tulla meille syömään ja viihdyttämään. Lapsia on 3, lapsenlapsia 3 ja lapsilla omat elämänsä - ihanaa! Tänä vuonna ei ole aikatauluja, ei miniöitä itkemässä sitä, että äiti tekisi toisenlaisen perunalaatikon eikä vävyä kyseenalaistamassa sitä, että jouluna pukeudutaan muuhun kuin verkkareihin.

Vierailija
11/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure! Ei voi olla joka paikassa yhtä aikaa, ja vanhempasi voivat aivan hyvin alkaa luoda myös sellaisia jouluperinteitä, jolloin viettävät joulun kahdestaan. Jokaisessa tavassa viettää joulu on omat puolensa!

Meillä lapset on nyt nuoria aikuisia, opiskelijoita, toinen asuu vielä kotona, toinen opiskelupaikkakunnalla. Meillä on lämpimät välit, siitä ei ole kyse. Tähän asti olemme viettäneet perhejouluja oman perheen kesken, mutta ymmärrän hyvin, mikäli nuoret haluaisivat viettää joulua seurustelukumppaninsa, kumppaninsa vanhempien tai vaikka kavereiden luona.

Joulu on vain tietyt päivät, me voimme viettää kyllä muutenkin aikaa yhdessä perheenä.

Osaisin hyvin kuvitella, että mulla olisi mieheni kanssa kahdestaankin oikein hyvä ja mukava joulu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi