Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi exän kanssa oli parempaa

Vierailija
08.10.2021 |

Parisuhde oli tuhoon tuomittu, kun tunteet eivät menneet tasan, mutta seksi oli parasta koskaan.

Seksi uudenkin kanssa on hyvää, mutta ei vaan yllä samalle tasolle. Exän kanssa sytyin pelkästään haistamalla exää. Lempi puuhaaniboli haistella häntä sieltä alhaalta ja silmät melkein pyöri päässä.
Uuden kanssa ei vain ole samaa.

Vertaistukea?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle seksi on tärkeä osa parisuhdetta. Niinpä en ala parisuhteeseen henkilön kanssa joka ei sytytä tarpeeksi sängyssä.

Turha siitä on itkeä kuinka nykyinen huono jos itse olette hänet valinnut.

Mulla on kyse ihan muusta kuin siitä, että toinen ei sytytä. Sytyttää todellakin ja meillä on paljon seksiä, josta nautin. Mun on vaan vaikea eli mahdoton saada muuten kuin suuseksissä, lelun avulla tai omin käsin vaikka kuinka sytyttäisi, mussa on varmaan jotain vikaa siinä mielessä.

Tää nykyinen on muissa asioissa tuhat kertaa parempi kuin eksä.

Etkö huomaa että huijaat itseäsi ajattelemalla seksin olevan hyvää. Tuossahan ei mieltymykset kohtaa. Mitä jos se olisikin miehesi joka ei saa sinun kanssasi muuten kuin itse runkkaamalla.

Tahdotko oikeasti lopun ikää miettiä seksiä harrastaessa kuinka siitä puuttuu jotain. Siksi eroaisin jo heti alussa tuomoisesta suhteesta.

Vierailija
22/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi, eksä, nyksä, seksi, texä, seksi, taxi ja taivaallinen kombinaatio -bändin keikka tulossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se epäkiihottava sika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi