Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö valtaosa rokotetuista luota koronarokotteeseen, jos elävät rokotteen jälkeen yhtä rajoitettua elämää kuin ennen rokotettakin?

Vierailija
08.10.2021 |

Tätä kyselen itsekin rokotettuna.

Itsehän mm. lopetin maskin käytön ja monet muutkin varotoimet toisen rokotteen jälkeen. Kyllä, tiedostan, että voin edelleen koronan saada, mutta jos niin käy, se on käytännössä varmuudella lievä. Se nimittäin olisi kohdallani, mihinkään riskiryhmään kuulumattomana, todennäköisesti lievä ilman rokotettakin, joten kahden rokotteen jälkeen se valmiiksikin pieni riski vakavaan tautiin on painettu lähes olemattomiin.

Tiedostan, että arkielämässäni on nyt jo monia muita paljon suurempia riskejä, kuin riski vakavaan koronaan. Mutta en minä niidenkään vuoksi arkeani rajoita, niin miksi minun pitäisi koronan vuoksikaan enää arkeani rajoittaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitis on.

Vierailija
22/31 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2kk kestää tehot teillä piikistä. se on vienyt oman immuniteetin.

Hyvin olet ymmärtänyt luettua😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotettuna sairastaisin todennäköisesti lievänä tai ehkä en edes huomaisi koko tartuntaa, mutta maskin, turvavälin jne pointti onkin suojata muita. En tahdo riskiryhmille tautia. Siksi jatkan suojattomenpiteitä.

Kai olet tähän asti joka talvi kulkenut maski päällä ja varonut muita ihmisiä... Influenssa on riskiryhmille ihan yhtä vaarallinen kuin korona, mutta eipä se ole ketään koskaan kiinnostanut (Terveisin tuplasti rokotettu, joka ei enää varo mitään, eikä käytä maskia).

Vierailija
24/31 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on outoa, että rokotevastaiset on niin mustavalkoisia. Heille on vain rokottamattomat ja rokotetut.

Vaikka lisäksi on kaikki ne, joilla on syystä tai toisesta heikko immuunipuolustus. Maskia pitävät ja rokotteen ottavat haluavat suojella heitäkin, mutta eräille maailmassa on vain MINÄ, MINÄ, MINÄ!

Vierailija
25/31 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on outoa, että rokotevastaiset on niin mustavalkoisia. Heille on vain rokottamattomat ja rokotetut.

Vaikka lisäksi on kaikki ne, joilla on syystä tai toisesta heikko immuunipuolustus. Maskia pitävät ja rokotteen ottavat haluavat suojella heitäkin, mutta eräille maailmassa on vain MINÄ, MINÄ, MINÄ!

Miten niin me rokotevastaiset olemme mustavalkoisia? Kerroin edellä, että en käy missään joukkotilaisuuksissa, pois lukien ne, mihin työnantaja velvoittaa. Niissä käytän maskia, lotraan käsidesillä ja pesen käsiä vähän väliä, pidän etäisyyttä ihmisiin.

Kaiken muun paitsi ruoan ostan kotiin netistä. Ruokaostokset hoitaa enimmäkseen rokotettu puoliso mutta itsekin käyn paikallisessa kaupassa (täällä maaseutukunnassa tartuntoja on vain satunnaisesti).

Lisäksi minua ottaa päähän tuo termi "rokotevastainen" koska en ole rokotevastainen, minulla on perinteiset, tutkitut, turvalliseksi tiedetyt rokotteet. En vain halua rokotetta, jota ei ole vielä tutkittu tarpeeksi. Rokotetta, joka ei estä sairastumasta eikä levittämästä tartuntaa ja jonka mahdollisista pitkäaikaisista seurauksista ei ole pienintäkään näyttöä. En ole foliohattu, en epäile maailmanlaajuista salaliittoa, en pedonlukua, en muuta huuhaata. Olen akateemisesti koulutettu ja asiantuntija-ammatissa, jossa luen jatkuvasti tieteellisiä tutkimuksia, vaikkakin muulta kuin lääketieteen alalta.

Vierailija
26/31 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajatuttavani kertoi, että meitä ku$etetaan siinä, keitä sairaalassa on. Ei halunnut tarkemmin puhua asiasta, mitä en oikein ymmärrä, mutta kai hänellä joku pelko on asiasta, tai siitä puhumisesta.

Vierailija
27/31 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetut huutaa rokottamattomille , mutta nämä aivokapasiteetiltaan surkastuneet rokotetut eivät tajua että rokotetuksi lasketaan vasta 2 viikkoa rokotetuksi tulemisesta , lisäksi 2 rokotuksen jälkeen arvaillaan milloin taas putoat rokottamattomaksi , siksi koska rokote menettää tehonsa , näin rokotettu putoaa rokottamattomaksi.

Olisi sivistynyttä puhua rokote aktiivisista eikä rokotetuista , kusi haisee kun kustaan omiin housuihin.

Vierailija
28/31 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieroilijat kirjoitti:

Rokotetut huutaa rokottamattomille , mutta nämä aivokapasiteetiltaan surkastuneet rokotetut eivät tajua että rokotetuksi lasketaan vasta 2 viikkoa rokotetuksi tulemisesta , lisäksi 2 rokotuksen jälkeen arvaillaan milloin taas putoat rokottamattomaksi , siksi koska rokote menettää tehonsa , näin rokotettu putoaa rokottamattomaksi.

Olisi sivistynyttä puhua rokote aktiivisista eikä rokotetuista , kusi haisee kun kustaan omiin housuihin.

Missä lasketaan? Monissa tilastoissa on erikseen rokottamattomat, kertaalleen rokotetut ja kahdesti rokotetut.

Vierailija
29/31 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen eemeli ja inkeri ei ymmärrä yli 1 asiaa samassa tarinassa , kertoo koko asian ytimen , hauki on kala , kerronpa tämän taas eteenpäin omana tietonani.

Vierailija
30/31 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on keskimäärin hyvin typeriä. Ei sen pitäisi olla mikään yllätys.

Vierailija
31/31 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me rokotetut pidämme välimatkaa suojataksemme rokottamattomia. Koronadenialisteja ei koko aikana ole kiinnostanut suojata ketään.

Riemusta kiljuen säntään viskille oitis kun kuulen, että kaikki halukkaat on kahdesti rokotettu.

Ruokaravintolassa kävin jo.

Jää sulta viskit saamatta. Ehkä se on vaan hyväkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä