Miksi peniksestä ei saa puhua täällä? Mihin penistyyppiin kuulut?
Levossa pieneen ja kurttuiseen veripenikseen, joka kasvaa erektiossa huomattavasti. Vai suureen lihapenikseen, joka muuttuu vain vähän seisokissa.
Itse edustan ensimmäistä.
T. Mies36
Kommentit (18)
Olin nuorena tosi epävarma omasta veripeniksestä. Koska luulin, että kaverini lihapenikset kasvavat yhtä paljon.
En katsellut siinä mielessä vaan ihan vertailun vuoksi.
a) koska niistä keskustellaan seksipalstalla, jonne edellinen viestisikin on siirretty: https://www.vauva.fi/keskustelu/alue/seksi
b) en mihinkään
Mitä väliä sillä on? Mulla vaihtelee hirveästi. Tuon mukaan välillä kuulun veripenikseen ja välillä liha. Joskus levossa 4-5cm ja joskus 10-12cm. Erektiossa 15-16cm.
Se vaihtelee. Joskus levossa vaan sentti ja joskus 15. Ja sitte juhlakunnossa joskus 5 senttii kivikovana ja joskus 30 kivikovana. välillä se kääntyy oikeelle ja välillä vasemmalle. joskus se on ihan käyrä ylös ja joskus alas. Välillä se tekee kokonaisen lenkin. onkohan tää normaalia ja onkohan muilla?
Mulla kanssa vaihtelee. Jos olen epävarma kutistuu pikkuiseksi 3-4cm ja näyttää pikkulapsen kyrvälle. Välillä taas on upea terskan harjanne ja 13cm lepomitta.
Erektiossa on aina n. 18cm.
Grower, not a shower. Kuulostaa varmaan oudolta mut mulla on erektiossa yli kaksinkertaisesti isompi kuin levossa.
Mulla on vaan pieni pippeli vaikka tekisi mitä.
Niin ja aina neuvotaan tumputtamaan isommaksi niin ei muuten toimi. Penis ei reagoi silloin siihen tai kutistuu samantien vähintään.
T.7
Menkää nyt minimunat muualle riehumaan!
Hyss !! Kyllä peniksestä saa puhua, mutta pitää puhua niin hiljaa että se ei itse kuule !!
Kun puhutaan selän takana niin se voi kiinnostuksesta vaikka alkaakin jotain ... :D
Miulla on klitotid suurempi, kuin mone mustan mulkukka, ketä nussii ketä siinä sitten puhutaan in english
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pheenis
Paras onkin se venailja pehmis, Oikeesti kova paras. No ei voi saada kaikkea.
Mistä johtuu, että täällä on pelkästään jättipituisia lähellä 20cm, kun keskipituus on 13,2cm?
Olisiko silmämääräismitattuja?
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu, että täällä on pelkästään jättipituisia lähellä 20cm, kun keskipituus on 13,2cm?
Olisiko silmämääräismitattuja?
Tai sitten isokaluiset on ainoita mitkä tänne kirjoittaa omia mittoja. Luulin pitkään, että itselläkin on grower, mutta sitten tuli mitanneeksi lepomittoja mitan kanssa ihan oikeaoppisesti häpyluusta. Eipä tuo näytä juuri koskaan olevan alle 15cm, vaikka itsestä pieneltä tuntunut. Pituutta kasva kuin n. 5cm mutta koko, eli tilavuus yli kaksinkertaistuu, siksi tuntuu seisokissa niin paljon isommalta.
Rypyt on 100% varma merkki suuresta joustosta. Mulla ei ole edes niitä. Silti pikkupili kasvaa erektiossa suureksi :(