Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pihlajamäen arvonnousu (HS)

Vierailija
08.10.2021 |

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008315379.html

KIINTEISTÖMAAILMAN mukaan tulevan Raide-Jokerin läheisyys vetää puoleensa aluekehitystä ja nostaa myös kysyntää. Pihlajamäkeen ennustetaan 3,7 prosentin kasvua, mihin vaikuttaa suunnitelmat ostoskeskuksen uudistamisesta ja alueen täydennysrakentamisesta.

---------
Eli Pihlajamäen asuntojen hinnat nousisivat 12kk sisällä 3,7%
Mitä mieltä? Onko Pihlisläisiä linjoilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tapahtui jo Myllypurolle, kun on metropysäkki ja täydennysrakennettiin. Miksipä ei Pihlajamäessäkin.

Vierailija
4/5 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläinen kirjoitti:

Sama tapahtui jo Myllypurolle, kun on metropysäkki ja täydennysrakennettiin. Miksipä ei Pihlajamäessäkin.

Totta tuo Myllypuro. Olen itse siis Pihliksestä, ja aina lukenut vauva-palstalla, kuinka Pihliksessä on ankeaa. Sitten Hesarin jutut huonosta ilmanlaadusta (joka ei voi pitää paikkaansa koko Pihliksessä, tämähän on vehreä alue!)  ja vielä nämä, että Pihlis on viimeisiä alueita, joista sairaanhoitajalla yms. palkkatasolla voi vielä hankkia omistusasunnon. Niin on jo vallannut sellainen tunne, että onko Pihlis ikuisesti aliarvostettu alue. Tämä herättää toivoa, että kenties alueemme arvo vihdoin huomataan.

ap

Vierailija
5/5 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläinen kirjoitti:

Totta tuo Myllypuro. Olen itse siis Pihliksestä, ja aina lukenut vauva-palstalla, kuinka Pihliksessä on ankeaa. Sitten Hesarin jutut huonosta ilmanlaadusta (joka ei voi pitää paikkaansa koko Pihliksessä, tämähän on vehreä alue!)  ja vielä nämä, että Pihlis on viimeisiä alueita, joista sairaanhoitajalla yms. palkkatasolla voi vielä hankkia omistusasunnon. Niin on jo vallannut sellainen tunne, että onko Pihlis ikuisesti aliarvostettu alue. Tämä herättää toivoa, että kenties alueemme arvo vihdoin huomataan.

ap

Ja luinpa juuri kommenttini, niin en tietenkään tarkoita, että olisi jotenkin tavoiteltavaa, että asuinalueen hinnat olisivat niin pilvissä, ettei esim. sh palkka asuntoon riittäisi. Tarkoitin vain, että Pihliksen hintataso on jo piiiitkään laahannut muiden alueiden jäljessä.

Sairaanhoitajille ja duunareille paremmat palkat! Itsekin olen duunari..

ap