Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo on sairaanhoitaja mutta ei osoita myötätuntoa

Vierailija
03.12.2014 |

Vaikka olisin kipeä. Nytkin kuumetta 37.6

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelee kipeitä päivittäin niin ei kiinnosta passata aikuista kotona:)

Vierailija
2/14 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monasti terveydenammattilaiset sanovat noin matalaa kuumetta pikku lämmöksi. Mutta meitähän on moneen lähtöön. Itsellä menee heti olo veteläksi ku on vähänkää lämpöä. Joillakin taas alle 38 astetta ei tunnu missään. No nythän tiedät kuin paljon sun vaimo välittää susta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy yhyy aikuisella ihmisellä on kuumetta.

Vierailija
4/14 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo ei ole edes kuumetta vaan kevyttä lämpöä. Ja miksi pitäisi aikuista miestä hoitaa tuollaisen takia?

Vierailija
5/14 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne vähättelee oman perheen jäseniä. Vakavaa sairauttakaan ei haluta uskoa, ei liian kova pala. Ei mitään hyötyä kotioloissa.

Vierailija
6/14 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenikö se siellä? Et oo tarpeeks kipee, kun palstalla roikut. *pikainen hoidontarpeen arviointi suoritettu. Sh

Vierailija
7/14 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti ilmeisesti. 

Ottaisin eron niin nopeasti kuin mahdollista. Ethän halua taloasi lööppeihin: "Täällä insuliinihoitaja asui" ??

Vierailija
8/14 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies keksii ties minkälaisia vaivoja jotta hoitaisin häntä :D tykkää kovasti vaikka ei mitää kipeetä ole... T. Sh

Vierailija
9/14 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin pientä lämpöä. Et tarvitse vielä hoitoa :) t.sh

Vierailija
10/14 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näkee päivän aikana todella sairaita ihmisiä niin pieni kuume on tosiaan aika pieni.

Mutta miehethän tosiaan sairastaa ihan eriä miesflunssaa kuin me naiset vaikka asteet olisi prikulleen samat. Ja kyllä minä olen tosi kipeä jos on 37,9 "lämpöä". Mutta koskaan en ole saanut nukkua vuorokautta niin kuin mieheni teki vastaavassa tilassa. No kyllä minulla silloin hänellekin hieman myötätuntoa herui. Mutta ei yli äyräiden.

sh myös.

Vierailija
11/14 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä että munkin mies aina heittäytyy sohvanpohjalle jos lämpö on edes vaarassa olla nousussa. Jotenkin ei tee mieli enää palvella joka kerta, etenkään kun palvelu ei pelaa toisinpäin.

Vierailija
12/14 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskot kuulkaa! MiesFlunssa on maailman vaarallisin tauti. Se vaatii lepoa ja lämpöä sekä herkeämätöntä palvelua. Vaimojen 38,5 kuume on ihan pikkuinen vaiva vaan.
Ai mistä tiedän...? Meillä on nyt tilanne päällä.

Vierailija
13/14 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 38,5 nyt on sellainen lämpö, jossa vaimokin saa passata lapset ja käydä ruokakaupat, kun miehellä on harrastushuolia.

Vierailija
14/14 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (mies) olen tuollaisesta 37,6° lukemasta aika kanttuvei.

Normaalisti lämpö ei nouse yli 35,5 asteen kun toisilla normaali on siellä yli 37:ssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme