Olen miesgynekologi
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos on homo. Muussa tapauksessa en ymmärrä, miksi heteromies haluaisi ammatikseen katsella tautista toosaa ja analysoida että mitäs visvaa tämä on?
Voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta kyseisen alan koulutukseen hakeutuvat eivät luultavasti tee sitä saadakseen työstä seksuaalista tyydytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Miksi sinä ääliö tulet tänne valehtelemaan? Tumputatko juuri nyt, vai mikä on ideasi? Voisit vaikka tehdä kaikille palveluksen ja mennä pois.
Mene itse pois.
Et todella ole. Heidän ammatikunta ei tällä sivulla edes käy.Tai kukaan muukaan lääkäri ,hoitaja,Joten suksi suolle jutuinesi!
Gynekologi voi toimia hyvin monissa paikoissa ja tehdä gyn. tarkistuksista isoihin syöpäleikkauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos on homo. Muussa tapauksessa en ymmärrä, miksi heteromies haluaisi ammatikseen katsella tautista toosaa ja analysoida että mitäs visvaa tämä on?
Voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta kyseisen alan koulutukseen hakeutuvat eivät luultavasti tee sitä saadakseen työstä seksuaalista tyydytystä.
No ei tietenkään, mutta siitä voi tulla seksuaalista puistatusta. Itse teen mieluummin työtä joka ei aiheuta minulle traumoja vastakkaisen sukupuolen mätänevistä värkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Miksi sinä ääliö tulet tänne valehtelemaan? Tumputatko juuri nyt, vai mikä on ideasi? Voisit vaikka tehdä kaikille palveluksen ja mennä pois.
Mene itse pois.
Et todella ole. Heidän ammatikunta ei tällä sivulla edes käy.Tai kukaan muukaan lääkäri ,hoitaja,Joten suksi suolle jutuinesi!
Jahas, milläs perustein näin väität?
Miksi erikoistuit juuri gynekologiaan? Mikä siinä kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene itse pois.
Aivan varmasti käy, sata tuhatta euroa vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja mie olen astronautti. Haluatko kysyä jotain?
Onko oikeasti ihmisiä, joiden maailmassa astronautti on yhtä eksoottinen, kuin miesgynekologi?
Et ole gynekologi, mutta voit silti vilkaista
Ulkoisten sukupuolielinten kutinan yleisimmät aiheuttajat?
Joo, ja mä taas olen seminologi. Kysyttävää?
Onko ollu ikinä tilanteita alkanu seistä potilaan nähden kun pimppi levällään?
Vastaa!