Koska miehen ja naiisen aivot ovta erilaisia ja miehet keskittyy tavallisesti poliisi/palomiees tehtäviin, millainen on hoitsu miehen aivoilla?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Voi kultapieni. Älä mieti tämmöisiä, kun on li7anvaativia asioita sinulle.
Miksi vaiivaudut kirjoittamaan tällaista. Surkea elämä?
Aivoissa ei ole eroa. Ero on siinä, että naiset opettelevat käyttämään niitä ja iso osa miehistä ei.
Tunnen yhden miespuolisen kätilön ja viisi miespuolista sairaanhoitajaa. Kaksi näistä sairaanhoitajista asuu samalla kylällä, toinen peräti vastapäisessä talossa. Nämä miehet keskittyvät siis hoitotyöhön, eivät tee poliisin eivätkä palomiehen töitä. Tätäkö kysyit?
Vierailija kirjoitti:
Aivoissa ei ole eroa. Ero on siinä, että naiset opettelevat käyttämään niitä ja iso osa miehistä ei.
On niissä, paitsi hoitajilla. Yksi mieshoitaja melkein alkoi itkemään kun aloin valittaa, että ei varmaan koskaan pääse kotiin täältä sairaalasta. Niin kuin se olis oma syynsä ollut.
Itse olen lähihoitajamies. Olen ihan tavallinen, ehkä keskimääräistä empaattisempi ja herkempi.
Minkälaisia ne neitihomot yleensä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niissä, paitsi hoitajilla. Yksi mieshoitaja melkein alkoi itkemään kun aloin valittaa, että ei varmaan koskaan pääse kotiin täältä sairaalasta. Niin kuin se olis oma syynsä ollut.
"Miun syy, miun syy!" Muistaako joku vielä sketsin?
Vierailija kirjoitti:
Uskon kyllä, että viestisi ansiosta moni naispuolinen lähihoitaja aloittaa onnellisena viikonlopun vieton. On ne lääkärit niin tyhmiä!
Voi kultapieni. Älä mieti tämmöisiä, kun on li7anvaativia asioita sinulle.