Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30v tytär on aina yksin , pitääkö olla huolissaan??

Vierailija
08.10.2021 |

Ei käy missään, kävin juuri hänellä kylässä ja oli nukkunut klo 13.00 saakka, ei käy töissä. Ei miestä, ei ystäviä, (ainakaan joista tietäisin) Ei puhu omasta elämästään ja tunteistaan joten en tiedä miten voi. Ei ole ikinä seurustellut ja on ujomman puoleinen ja hiljainen ihmisten parissa. Sosiaalisia pelkoja kai. T. Huolestunut Äiti

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ns. voimaantunut?

Joko 100kg rikki?

Vierailija
22/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikuttaa että on jonkintasoista masennusta taustalla. Tuo pitkään nukkuminen ja suunnattomuus elämässä voi oireilla juuri noin, olen nähnyt näitä tapauksia tosielämässä. Aktivoituminen edes johonkin auttaa, ja rutiinit elämässä. On vain vaikea auttaa jos hän ei sitä itse halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, Asperger. Ei hätää.

Vierailija
24/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa tämä on todella yleistä. Hikikomori nimellä tunnetaan vastaava ilmiö. Ehkä saat siitä osviittaa asiaan jos jaksat tutustua aiheeseen. Tottakai kun on kyse Japanista niin tämäkin vedetään siellä aivan äärilaitaan.

Vierailija
25/27 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan minulta paitsi että olen muutaman vuoden nuorempi ja opiskelen etänä. Mulla (ja varmaan tyttärelläsikin) vain on sellainen rytmi että yöllä ajatus kulkee parhaiten ja silloin on mukavinta olla. Itse olen huomannut että kun päivällä yritän tehdä koulutehtäviä niin kyllä takkuaa, mutta yöllä huis vain ja ongelmat on ratkottu. Inhottaa elää tässä aamuvirkkuja palvovassa yhteiskunnassa.

Itse en olisi huolissani muusta kuin siitä ettei ole töissä tai koulussa. Töitäkin on kyllä niin hankala saada, ihan perus siivojan tai kassan paikkaa hakiessa täytyy lähettää ties mitä liitteitä ja kuvata videoita itsestään. Se voi olla hankalaa monille. Ehdottaisin että varovasti ottaisit esille että kiinnostaisiko häntä hakea kevään yhteishaussa johonkin tai etsikää joku taho joka voisi vaikka auttaa työpaikkojen etsimisessä. Älä ala päivittelemään tai päsmäröimään tyyliin ”ei tällä tavalla voi elää!!” vaan mielummin positiivisuuden kautta ”sinä olet fiksu ja pärjäisit hyvin opinnoissa tai töissä”.

Vierailija
26/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi tulevaisuus ei ehkä ole valoisa. Kannattaa hakea apua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä