Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäskö huolestua Kannan merkinnöistä

Vierailija
08.10.2021 |

Kävin noutamassa koronatodistuksen talteen, jos sitä vaikka joskus sattuisi tarvitsemaan.
Tuli siinä sitten tsekattua käyntimerkinnätkin, ja kas kummaa, kirjattujen käyntien alapuolella oli erikseen kohta (muistaakseni tekstillä) muut kontaktit, ja täältä löytyi sitten varsin kummallinen merkintä - pelkkä päivämäärä ja terveysaseman yksikön nimi - paikallisen terveyskeskuksen lastenneuvola.... Ja meikäläinen ei ole siellä koskaan edes käynyt, ei ole voinut olla mitään asiaa, sillä minulla ei edes ole neuvolaikäisiä lapsia. Siis mikähän tämä nyt on, pitäskö pyytää lokitiedot?
Vai onko niin, että johonkin ajavarausnumeroon soitettu puhelu on ohjautunut tänne vastattavaksi... Ei voi olla.. ei voi...
Taidanpa pyytää lokitiedot, vaikka tuskin niistä selviää mistä on kyse. Mitään kirjausmerkintää, siis käyntitekstiä tai tietojen avaamisen muuten selittävää tekstiä tämän neuvolaan osoitetun kertomuksen avaustiedon perässä ei ole. Ei mitään!

No, jos on urkkinut, niin ei sieltä mitään ole kostunut, sillä minulla ei käyntejä ole kuin muutama, ja muiden paikkakuntien tiedot ovat ajalta, jolloin ei Kantaa edes ollut olemassa ja mahdolliset Kantaan viennit sähköisten järjestelmien kautta olen kieltänyt tai siis kieltänyt niiden jakamisen eteenpäin muille tahoille.
Se siitä yrityksestä!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan