Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö yli 60v halua kokea enää rakkautta tai läheisyyttä?

Vierailija
08.10.2021 |

Mietin kun äitini on yksinäinen mutta katkera miehille

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa sille Satisfyer Pro2. Alkaa hymy herkistyä naamalle.

Vierailija
2/6 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa sille Satisfyer Pro2. Alkaa hymy herkistyä naamalle.

Ja ehkä varalta liukkaria myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki sellaista kaipaa. Itse olen ollut jo 15 v ilman, ja varmaan olen loppuikäni. Minulle oli tässä maailmassa vain 1 mies jonka halusin ja hän kuoli sairauteen. Ei mitään halua etsiä ketään muuta. Olen yksin ihan tyytyväinen.

Vierailija
4/6 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki sellaista kaipaa. Itse olen ollut jo 15 v ilman, ja varmaan olen loppuikäni. Minulle oli tässä maailmassa vain 1 mies jonka halusin ja hän kuoli sairauteen. Ei mitään halua etsiä ketään muuta. Olen yksin ihan tyytyväinen.

Joo, mutta äitini on katkera ja valittaa yksinäisyyttä ja on ajanut kaikki mukavat miehet pois elämästään. Sitten hän turvautuu liikaa minuun ja seuraani, olisin onnellinen jos hänellä olisi jokin muu "turva" mutta hänen mielestään kaikki miehet pahoja. Jne... T. Ap

Vierailija
5/6 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ilman koko ikäni, mutta täytän 60 muutaman vuoden kuluttua, ja olisi ihan kiva, jos edes silloin alkaisin saada,

Vierailija
6/6 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä alkoi seurustelemaan äidin kuoleman jälkeen ollessaan 74v. Ehti nauttia todellisesta "teinirakkaudesta" 4v.

Itse ole 61v ja rakastan ja haluan ihan samoin kuin 20v:näkin.

Äitisi kuulostaa tosi ikävältä ihmiseltä, yritä vierottaa omasta elämästäsi ettei käy raskaaksi. Mulla oli koulukaveri jonka äiti oli jo reilu 30v samanlainen ja sai kaverinikin inhoamaan miehiä. Nyt itkee kun ei saanut perhettä eikä mitään, vanhapiika koiralauman kanssa. Hirveä teko äidiltä!