Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

adoption vastustamisen syitä

Vierailija
03.12.2014 |

Mieheni on jytkästi adoptointia vastaan eikä ikinä voisi hyväksyä meillä toisen lasta.
Kysyin ihan ohimennen yhden perheen nähtyämme, voisiko hän haluta joskus adoptoida ja sanoon itse adoptoivani mielelläni jos siihen olisi joskus mahdollisuus. Tarkensin myös, että en sitä näin nyt halua, mutta suhtaudun adoptioon siis positiivisesti. Mies sitten suuttus iha totaalisesti ja raivos ku mikäki. Oikeaa syytä vastustamiselle ei sitten osannut edes kertoa, enkä tiedä hänen taustoihinsakaan liittyvän mitään adoptioasioita.
Niimpä kertokaa mulle, miten ihmeessä adoptointi voi olla niin hirveän negatiivinen asia. Vai onkohan mun mies vaan älyttömän kylmä ja itsekäs ihminen...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vois luulla että sä olet käynyt vieraissa koska lapsi ei näytä häneltä.

Vierailija
2/8 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 14:13"]Ihmiset vois luulla että sä olet käynyt vieraissa koska lapsi ei näytä häneltä.
[/quote]

En usko sen olevan syy. Tutut tietäisivät totuuden ja muut luulevat todennäköisemmin, että mulla on ollu ennen nykyistä miestä toinen yms. Eikä se yhtään sen enempää multakaan näyttäisi.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan normaalia käytöstä raivota tollasesta. Ei kovin mukava mies sulla.

Vierailija
4/8 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 14:21"]Ei ihan normaalia käytöstä raivota tollasesta. Ei kovin mukava mies sulla.
[/quote]
Munkaan mielestä ole todellakaan normaalia. Mutta muuten hän on ihan mukava ja suvaitsevainen kyllä.
ap

Vierailija
5/8 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla edes ottaa asiaa puheeksi kun alkaa taas raivoamaan ja tulee huono fiilis vaan kummallekin. Tää vaan jäi häiritsemään mua kovasti.
ap

Vierailija
6/8 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin vastustan adoptiota periaatteellisesti. Esim. kansainvälisessä adoptiossa hoidetaan köyhyysongelmaa ottamalla vauvat pois yksinäisiltä ja köyhiltä tytöiltä. Vielä 70-luvulla Suomestakin lähetetiin vauvoja adoptoitavaksi Ruotsiin ja Tanskaan.
Hyväntekeväisyyttä voi tehdä tehokkaamminkin kuin adoptiolla.
Adoptiolla rikotaan myös lapsen oikeus omaan sukuunsa. Ruotsissa on tutkittu että sukulaisperheisiin sijoitetut pärjäävät elämässä paremmin kuin vieraisiin perheisiin sijoitetut lapset. Biologialla on merkitystä

Vierailija
7/8 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan adoptoiva ihminen on itsekäs. Vain hänen halu saada lapsi merkitsee, ventovieras lapsi viedään omasta kotimaastansa toiselle puolelle maapalloa asumaan ihan vieraiden ihmisten luo, usein lapsi vielä eroaa ulkonäöltäänkin paikallisista. Adoptio on siis erittäin itsekäs tapa saada lapsi. Sinä ap olet se itsekäs, ei miehesi.

Vierailija
8/8 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsen kuulu olla mikään perusoikeus jokaiselle tai jotakin, mikä on rahalla ostettavissa köyhiltä tai huonossa elämäntilanteessa olevilta. Lapsia voi "auttaa" niin monilla muillakin tavoilla kuin adoptoimalla. Adoptointi on vain adoptoijan itsekkyyttä ja pakkomiellettä omaan lapseen. Lapsella, tai etenkään hänen äidillään ei ole mitään väliä. Senkun vaan puhutaan ja painostetaan luopumaan lapsestaan, viis tunteista tsi seurauksista, kunhan vain joku "parempi" saa haluamansa. Kunpa kaikki huonossa tilanteessa olevat voisivat aina käyttää ehkäisyä tai vahingon sattuessa tehdä sen abortin ajoissa, niin säästyisivät tulevine lapsineen monelta murheelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän