Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhaku 4 kertaa kuukaudessa, helppoa.

Vierailija
08.10.2021 |

Suomessa on 200 kansanedustajaa ja heillä lukuisia avustajia. Ministereillä paljon avustajia. Noh kuukaudessa avustajanpaikkahakemus 4:lle edustajalle, aina tiistaisin. Niitä riittää 50 kuukaudelle kunnes kaikille haettu. Sitten tietysti puolueille hakemukset, avustajaksi. Kun kierros käyty, se aloitetaan uudestaan, jos tarve onkin muuttunut. Sitten vaihtuukin eduskunta, eikun uudet hakemukset.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja kuvankaappauksella todiste, että on tullut taas haettua"

Sähköpostiin jää jälki lähetetyt, siitä kuvakaappaus ja Te-toimistoon liite. Perustankin tälle tehtailulle oman sp osoitteen, ei turhaa käytä omaa.

Tervetuloa toukokuu, tuskin maltan odottaa.

"Keltainen toukokuu mikset sä jo tuu

oon turhaan odottanut tuulta lempeää

nyt sisään suureen unelmaan tahdon sukeltaa

ja toivon ettei aika tää tuu koskaan loppumaan"

Lähde: Aikakone

Vierailija
22/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on jotain 50 hakemusta vuodessa! Sairasta touhua!

52 hakemusta vuodessa, jos hakemus / viikko pitää rehkiä

Minä aion ainakin videoida tämän hakemusrumban ja laittaa liitetiedostona työkkäriin niin ei aleta väittää että et muuten oo kyl hakenu mitään. Koska eihän piilotyöpaikkojen hakemuksista tule mitään ilmoitusta että hakemuksesi on rekisteröity.

Ensitöikseni alan hakea työkkäriin ja muihin valtion virastoihin.

Sama täällä, aina kun ammatti on lähelläkään avointa työpaikkaa niin hakemus kunnalle, kaupungille tai valtiolle, yksityisen puolen työpaikat tulevat katoamaan maan alle juuri tämän hakemustulvan pelossa.

Ja kuvankaappauksella todiste, että on tullut taas haettua

Ja päivän lehti oheen että voi todistaa ettei hae joka kerta samaa työpaikkaa. Sitten innokkaita keskusteluja joka toinen viikko Kelan ylityöllistetyn virkailijan (joka kerta eri) kanssa ja tiukkoja kysymyksiä virkailijalle että on varmasti perehtynyt minun lähettämiini todisteisiin.

Anteeksi, työkkärin virkailija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on jotain 50 hakemusta vuodessa! Sairasta touhua!

52 hakemusta vuodessa, jos hakemus / viikko pitää rehkiä

No mikä estää joka kk ensimmäinen tiistai lähettää 4 hakemusta, sama jorinat vaihtaa vaan vastaanottajan. Aikaa tähän menee max 7min. Eihän siinä mainittu kuin 4 hakemusta/kk, ei 1kpl viikossa.

Riippuu varmaan siitä miten tämä määritellään ja kirjataan lakiin, onko 4 hakemusta /kk = 1 hakemus / viikko? Ja mikä työkkärin suhtauminen asiaan, jos epäileen niin 5X (Ctrl+C  & Ctrl+V), samalla vaivalla.

Vierailija
24/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostiin voi varmaankin automatisoida jonkun lähetyssysteemin (ja ainakin lähetyskuittauksen).

Tai, sitten kuvaan työkkäriin videot kun astelen reippaana ja innokkaanajoka kuun eka maanantai neljään paikkakunnan yritykseen hakemaan töitä (puolen vuoden jälkeen tekoviiksissä koska minulla on lähestymiskiellot 100 km säteellä)

Vierailija
25/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja kuvankaappauksella todiste, että on tullut taas haettua"

Sähköpostiin jää jälki lähetetyt, siitä kuvakaappaus ja Te-toimistoon liite. Perustankin tälle tehtailulle oman sp osoitteen, ei turhaa käytä omaa.

Tervetuloa toukokuu, tuskin maltan odottaa.

Joo, esim:"kake.tyonton@jotakin.com" ja tämähän puree takuu varmasti

Vierailija
26/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avustajan valitsee edustaja itse, siihen ei ole mitään vaatimuksia. Eli hakemukset kullekin edustajalle henk koht, hän päättää kenet palkkaa. Työnantaja on eduskunta, eli palkanmaksaja. Eli kyseessä ei ole yksi avoin hakemus vaan yksilöllisesti kohdennettu kullekin edustajalle. Kukin edustaja itse määrittää vaatimukset avustajalle, jopa ministerille on riittänyt kuorolaulanta meriitiksi avustajalle.

Tästä tulee vielä hauskaa.

Vierailija
27/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avustajan valitsee edustaja itse, siihen ei ole mitään vaatimuksia. Eli hakemukset kullekin edustajalle henk koht, hän päättää kenet palkkaa. Työnantaja on eduskunta, eli palkanmaksaja. Eli kyseessä ei ole yksi avoin hakemus vaan yksilöllisesti kohdennettu kullekin edustajalle. Kukin edustaja itse määrittää vaatimukset avustajalle, jopa ministerille on riittänyt kuorolaulanta meriitiksi avustajalle.

Tästä tulee vielä hauskaa.

Niin se avustaja voi olla ihan kuka vaan, ei ole edes koulutusvaatimuksia. Erittäin hyvä hakukohde siis. Ja avistajia on joillain useita ja ne vaihtuu muutenkin paljon. Ehkä joku kokkari palkkaa ihan vaan koska se luulee ettei työtön kuitenkaan halua ikinä töitä koska ei oo isillä omaa perintöfirmaa? Palkkakin on kilpailukykyinen.

Vierailija
28/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadakseen 1500 euroa kuussa monet työskentelevät 40 tuntia viikossa. Työttömälle on muka liikaa työskennellä 1 tunti viikossa saadakseen 1000 euroa kuussa. Laiska rotu.

Vierailija
29/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikin. Eiköhän tarkoitus ole hakea avoinna olevia paikkoja.

No ei tietenkään. Hölmöä se olisi laittaa paikka julkiseen hakuun ja saada 3000 hakemusta, joista 2997 työttömiltä, yksi sellaiselta, jolla on jo 28. määräaikaisuus siinä työpaikassa, yksi johtajan siskonpojalta ja yksi lainauksen kirjoittajalta.

Eihän avoimia paikkoja riitä nytkään kaikkien haettavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi