Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu et nykyään tyttömäisyyttä pidetään huonona

Vierailija
08.10.2021 |

Varsinkin jos oot nainen. Miesten herkkyyttä ja tunteellisuutta kyllä arvostetaan ja miehiä ylistetään jos ovat feminiinisiä

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut vähän samaa. Oma tyttö tykkää kaikesta tyttömäisestä

Vierailija
2/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tyttömäisyyttä on vihattu. 2000 luvusta alkaen (oma kokemus) olen ollut mm pilkattuna feminiinistä piirteistäni (ole mies).

Kun feminiiniset miehet minä ml. saatiin tuhottua (henkisesti) niin sitten viha siirtyi naisiin eli feminiinisyyden lähteisiin.

Itse olen feminiininen vasenkätisyyteni pohjalta koska käytän samaa aivopuoliskoa tehokkaammin kuin naiset eli olen hyvä multitaskaamisessa, siksi osaan asettua jollain tavalla naisten ajatusmaailmaan oikeakätisiä miehiä paremmin joskus vaikka on heissäkin hyviä tyyppejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tuntuu, että pikkutyttömäistä ulkonäköä nimenomaan tavoitellaan ja feminiinisyyttä esim. liikkeissä korostetaan.

Vierailija
4/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että nyt juuri nimenomaan on vahvasti pinnalla sukupuoliroolien ylikorostus, jotta saataisiin hyvin tätä transaatetta työnnettyä kaikille niille, jotka eivät ole supertyttöjä tai superpoikia. Eli siellä barbien ja he- manien välissä ovat (näiden mukaan) transsit, joista takuulla haluttaisiin valtaenemmistö. Heterous kun on näiden mielestä äärettömän myrkyllistä.

Ei voi muuta sanoa kuin että huh huh.

Vierailija
5/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nykyään". Feminiinisyys ja tyttömäisyys on iät ja ajat ollut huonoa, heikkoa ja nolostuttavaa. 

Vierailija
6/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta taas tuntuu, että pikkutyttömäistä ulkonäköä nimenomaan tavoitellaan ja feminiinisyyttä esim. liikkeissä korostetaan.

Rekkalesboja ei ole vielä muotilehdissä näkynyt. Äijämäinen nainen ei käy, trans käy.

Alan oikeasti jo ikävöidä niitä siilitukkalesboja, jotka tunnisti hyvin naisiksi. Nyt niitä ei jonkun mielestä saisi olla olemassakaan.

Vierailija
7/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt, nuo kaikien alistamat ja tanttamaisten alistamat etenkin!

Vierailija
8/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan tyttömäisyyttä on halveksittu.

Vierailija
9/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista tyttömäisyyttä tarkoitat?

Vierailija
10/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua surettaa näin miehenä äärettömästi tämä feminiinisyyden parjaus, mitä nyky-yhteiskunta suoltaa. Jokaisen pitäisi olla äärimaskuliininen oman tilansa ottaja ja jyrääjä. Oikeasti tarvitsisimme feminiinisiä naisia ja miehiä ihan yhtä paljon, tasapainottamaan tätä julmaa kilpailuyhteiskuntaa - mitä jos annettaisiin kaikille lupa olla vaan sellaisia, kuin oikeasti ovat?

Vierailija
11/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan kateellisten panettelua.

Eikä tunteellinen mies ole yhtään hyvä miesten silmissä. Kokemusta on.

M28

Vierailija
12/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu-u. Ei pidetä miesten silmissä.

Vierailija
13/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut että nyt juuri nimenomaan on vahvasti pinnalla sukupuoliroolien ylikorostus, jotta saataisiin hyvin tätä transaatetta työnnettyä kaikille niille, jotka eivät ole supertyttöjä tai superpoikia. Eli siellä barbien ja he- manien välissä ovat (näiden mukaan) transsit, joista takuulla haluttaisiin valtaenemmistö. Heterous kun on näiden mielestä äärettömän myrkyllistä.

Ei ehkä kannata uskoa ihan kaikkea mitä sinulle kerrotaan.

Vierailija
14/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttömäisyyttä on aina pidetty huonona.

Vierailija
15/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisetkin tuota tekevät ihan surutta. Muistan kun minun piti teininä mennä leikkaukseen, kun aavistuksen verran rintakehä pullotti kun ei ollut täysin litteä yläkroppa.

Haukkuminen ja lievä naureskelu tuli tytöiltä, harvoin pojilta. Kun seurustelussa edettiin siihen että paita pois, niin siihen se sitten jäi.

En koskaan kelvannut yhdellekään naiselle ennenkuin menin tuohon leikkaukseen ja sain sellaisen stereotyyppisen maskuliinisen yläkehon. Minuahan asia ei haitannut lainkaan, naisia/tyttöjä näytti vaivaavan enemmän.

Vierailija
16/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkanutjomuistaa kirjoitti:

Aina tyttömäisyyttä on vihattu. 2000 luvusta alkaen (oma kokemus) olen ollut mm pilkattuna feminiinistä piirteistäni (ole mies).

Kun feminiiniset miehet minä ml. saatiin tuhottua (henkisesti) niin sitten viha siirtyi naisiin eli feminiinisyyden lähteisiin.

Itse olen feminiininen vasenkätisyyteni pohjalta koska käytän samaa aivopuoliskoa tehokkaammin kuin naiset eli olen hyvä multitaskaamisessa, siksi osaan asettua jollain tavalla naisten ajatusmaailmaan oikeakätisiä miehiä paremmin joskus vaikka on heissäkin hyviä tyyppejä.

Tutkitusti naiset EIVÄT osa multitaskata yhtään sen paremmin kuin miehetkään.

Vierailija
17/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Erittäin tyttömäinen ja naisellinen on ainoastaan nainen ja erittäin maskuliininen on ainoastaan mies. Muut sitten ovat muusuja tai sukupuolettomia. Sitten vihjaillaan niille, jotka eivät täytä stereotyyppisiä naiseuden tai mieheyden kuvia identifioitumaan ulos omasta sukupuolestaan. Mies, joka tykkää meikata, on muunsukupuolinen. Butch lesbo on ehkä sittenkin transmies...

Vierailija
18/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen päinvastoin. Nykyään tyttöjen (ainakin ulkoista) tyttömäisyyttä (yli)korostetaan. Pinkkiä, mekkoa, rusettia päässä jo vauvoilla jne. Itse olen syntynyt v. -80 ja omassa lapsuudessani tyttöys oli noloa ja heikkoa. Jopa juhlavaatteiksi piti äitini mielestä valita housuasu, mekoissa ja hameissa oli jotain halveksittavan naisellista. Pitkät hiukset painostettiin leikkaamaan järkeväksi polkaksi. Barbeilla tai muilla nukeilla en koskaan leikkinyt, koska olin sisäistänyt asenteen, että se oli typerää. Vasta lukioikäisenä tajusin olevani melko kaunis ja pojat ihastuivat minuun usein. Lapsena kukaan ei koskaan kutsunut minua nätiksi, söpöksi tai ihanaksi, kuten on aivan tavallista nykytytöille.

Vierailija
19/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs rekkikset?

Vierailija
20/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkanutjomuistaa kirjoitti:

Yritätkö nyt siis sanoa, että suurin osa naisista on vasenkätisiä? Koska tuon sun logiikkasi perusteella naisille vasenkätisyys pitäisi olla luontevampaa.