Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä avuksi omaan surulliseen, haikeaan oloon imetyksen päättyessä?

Vierailija
08.10.2021 |

Onko muilla ollut vastaavaa? Aika toki auttaa. Lapsi jo yli 1-vuotias, ja nyt meille sopiva aika lopettaa.

Mutta itsellä melankolinen, haikea olo. 💔

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuollaista. Samaa sukua sen kanssa, että jotkut itkevät sitä, että heidän lapsensa menee esikouluun. Aivan järjetöntä.

Vierailija
2/11 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuollaista. Samaa sukua sen kanssa, että jotkut itkevät sitä, että heidän lapsensa menee esikouluun. Aivan järjetöntä.

Kiitos sulle, tää oli tosi hyödyllinen apu mun olotilaan. 👍

ap

Ei täällä nyt silmiä päästä sentään itketä, mut melankolinen olo. Ootko itse imettänyt ollenkaan? Se on ollut maailman suurinta läheisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit tekee tuon. Aika auttaa.

Vierailija
4/11 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälääkäriin

Vierailija
5/11 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yhden aikakauden päätös. Otithan kuvia muistoksi imetyksestä?

Vierailija
6/11 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit tekee tuon olon. Voi tulla myös fyysisiä oireita, kun imetys loppuu. Vastaavia kuin alkuraskaudessa.

Vierailija
7/11 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää lopettaa? Siis jos et kerran itse halua. On ihan tavallista, että lapset imee tissiä vielä 2-3-vuotiaina.

Vierailija
8/11 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on haikeaa. Ei kaikille ehkä, mutta kyllä itselleni oli ainakin. Aika auttaa. Ja lapsen kasvun seuraaminen. Sylittely on edelleen tärkeää!

Vierailija
9/11 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää lopettaa? Siis jos et kerran itse halua. On ihan tavallista, että lapset imee tissiä vielä 2-3-vuotiaina.

Ja siis WHO suosittelee 6 kk täysimetystä ja rintaruokintaa 2-vuotiaaksi.

Vierailija
10/11 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkat ei oo vielä alkaneet, vaikka synnytyksestä yli vuosi, ja pikkusisarus toiveissa. Takana useita keskenmenoja ennen tätä esikoista, ja mulla ikää jo aika paljon. Eli nyt jos koskaan on alettava yrittää seuraavaa. 🤔

ap

Vierailija
11/11 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkat ei oo vielä alkaneet, vaikka synnytyksestä yli vuosi, ja pikkusisarus toiveissa. Takana useita keskenmenoja ennen tätä esikoista, ja mulla ikää jo aika paljon. Eli nyt jos koskaan on alettava yrittää seuraavaa. 🤔

ap

Selvä juttu. Sitten ymmärrän hyvin.