Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En vaan tajua noita "moderneja" mustia laatikko-omakotitaloja

Vierailija
08.10.2021 |

Näyttävät ruumishuoneilta.

Onko ne oikeasti jonkun mielestä hienoja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoja, mieluiten muuttaisin sellaiseen.

Vierailija
2/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua rintamamiestalojen ihannointia, joten eiköhän jokaiselle löydy se omanlaisensa koti missä asua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ylpeältä siitä ettei ymmärryksesi riitä, hassua.

Vierailija
4/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoja. Haluaisin elää sellaisessa metsän keskellä ja järven rannalla. Myös merenranta käy. Kunhan sulautuu maastoon eikä naapureita mailla halmeilla.

Vierailija
5/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikkunat on katosta lattiaan asti, vaikka parin metrin päässä olisi vilkas tie.

Vierailija
6/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältä ne on monesti hienoja mutta ei myöskään mun mielestä visuaalisesti silmäämiellyttäviä nuo mustat laatikot. Musta väri talossa ei ole kiva.

Vierailija
7/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että ne jäävät samanlaiseksi oman aikansa jutuksi, kuin kasarilla tehtiin niitä jyrkän kolmiokattoisia taloja. Itse pidän niistä perinteisen maalaisromanttisista tyyliin rauhala, vaikka juuri nyt ne taitavat olla epämuodikkuuden multihuipentuma.

Vierailija
8/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä 70-luvun matalia tasakattotaloja, 60-luvun matalia tiilitaloja. Saman aikakauden neukkubunkkerikerrostaloja. Rintamamiestaloja. 80-luvun kaksikerrostaloja, joissa olohuone ylhäällä ja makkarit kellarissa. Homeenhajussa asuvia ihmisiä. Muovimattokylppäreitä. 90-luvun kaariovia ja erkkereitä. Keltaisia ja punaisia taloja, pastellipeltotaloja. Onhan näitä.

Mutta tykkään korkeista, valoisista, selkeistä tiloista. Isoista ikkunoista. Taloista, jotka häivyttyvät metsämaisemaan eli tummaväri ja isot ikkunat, jotka toistaa maisemaa.