Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on maailman paras ex. Hän on ottanut myös toisen lapseni ”omakseen” vaikka ei ole biologinen isä hänelle

Vierailija
08.10.2021 |

Pienimmän elämässä ei ole isä mukana ollenkaan, mutta ex on ottanut hänet elämäänsä mukaan aivan kuin olisi oma lapsi. Exällä on meillä oma huone, ja hän viipyy meillä n. kaksi viikkoa kuukaudessa (asuu pitkällä). Sillä aikaa saan käydä töissä yövuoroja tekemässä, lähteä tuulettumaan kavereiden luo ja puuhata omia juttujani. Hän leikkii lasten kanssa, huolehtii kouluun, auttaa läksyissä, vie hampurilaisella, museoon, kirjastoon jne. Pienempi kutsuu häntä isäksi, ja ex on sanonut sen olevan täysin ok jo monta vuotta sitten. En tiedä mitä tekisin ilman exääni, koska muuta sukua tai ystäviä ei ole auttamassa.

Onko muilla ihania exiä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! :)

Toivottavasti muistat tämän exän hyväntahtoisuuden, kun hän löytää uuden naisen, eikä pääse enää itsestäänselvyytenä asumaan luoksesi noin pitkiksi ajoiksi.

Vierailija
2/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyväksikäyttäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! :)

Toivottavasti muistat tämän exän hyväntahtoisuuden, kun hän löytää uuden naisen, eikä pääse enää itsestäänselvyytenä asumaan luoksesi noin pitkiksi ajoiksi.

Tietysti muistan :)

Ap

Vierailija
4/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Miksi erositte?

Vierailija
5/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi exää, joista eka oli todella kultainen tyyppi. Toivon hänelle kaikkea hyvää elämässä, tiedän että hänellä on nykyään perhe ja lapsia ja uskon että on hyvä isä.

Vierailija
6/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Miksi erositte?

Hänellä oli pahoja mielenterveyden ongelmia kymmenisen vuotta sitten. Nyt voi paremmin.

Ap

Vierailija
7/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen järjestely mutta jos toimii niin mikä ettei.

Minullakin on kiva ex, tulemme hyvin toimeen mutta emme sovi toisillemme parisuhdemielessä.

Meille myös ex:n uudesta suhteesta syntyneet lapset ovat tervetulleet, välillä ovat yökylässäkin ja samoin minun nuorempi lapseni on heille tervetullut.

Kun ei ole selvittämättömiä riitoja ja turhia kaunoja niin elämä on mutkatonta.

Vierailija
8/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoinen järjestely mutta jos toimii niin mikä ettei.

Minullakin on kiva ex, tulemme hyvin toimeen mutta emme sovi toisillemme parisuhdemielessä.

Meille myös ex:n uudesta suhteesta syntyneet lapset ovat tervetulleet, välillä ovat yökylässäkin ja samoin minun nuorempi lapseni on heille tervetullut.

Kun ei ole selvittämättömiä riitoja ja turhia kaunoja niin elämä on mutkatonta.

Totta! Tuo vaatii kyllä myös sen, että uudet kumppanit on kypsiä aikuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä