Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AARGH mitä pohdintaa / kumpi hotelli näistä Kanarialla??

Vierailija
02.12.2014 |

Taustatieto: tammikuussa, eskarilaisen lapsen kanssa kahdestaan.

A)

- 1979 rakennettu (jatkuvaa kunnostusta, mukamas). Eli varmaan aika kuluneet huoneet silti.

+ Edullinen. Tältä kaudelta matkustajien antamat pisteet keskiarvo yli 4 (asteikko 1-5).

+ lähellä keskustaa

+ lähempänä rantaa (400m-1km välillä vissiin käytännössä kävellen)

- netin tarinoiden mukaan ko. hotelliin oli 6v. sitten kerrotuissa jutuissa tehty useita murtoja huoneistoihin. Kerrottiin myös torakoista, pikkukärpäsistä kylppäri täys ym.

- ei baaria/ravintolaa, mutta jos palveluita lähellä niin lienee ei haittaa.

B)

- rak. 1999 (jotain kunnostettu 2013 hotellissa mm. allasalue, jotain huoneistoja)

- pitkä matka sekä keskustaan että rantaan (1-2km), kartasta näyttää olevan ihan alueen reunalla, en tiedä onko siellä mitään sitten ihan lähellä vai joutuuko aina mennä taksilla joka paikkaan (ja miten hankalaa/kallista/vaarallistakin se sitten on..?)

+ on merkattu jonkinlaiseksi lapsiperhehotelliksi

+ puolihoidon saisi melko edullisesti (joka kompensoinee kun ei ruokapaikkoja lähellä; toisaalta ehkä tylsää syödä joka ilta hotellilla - toisaalta helppoa)

+ vaikutelma kuvien perusteella sellainen vähän siistimpi / fressimpi ehkä

- hintaero 80 eur kalliimpi kuin A) (eli ei juurikaan eroa)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin päin kanariaa?

Vierailija
2/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

puerto rico

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja hotelli B on siis myös saanut yli 4 pistettä kävijöiltä.

Vierailija
4/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin siihen mikä on lähempänä rantaa. Toi missä pidempi matka, niin on varmaankin aika korkeella vuorella. Mitä lähempänä rantaa siellä hotelli on, niin ei oo niin korkeella. Suurin osa puerto ricon hotelleista sijaitsee vuoren rinteellä ja osaan on aika kiipeeminen.

Vierailija
5/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä nimiset hotellit? Ei se 1-2 km matka rantaan paha ole, mutta toisaalta mulla ei ole lapsia eikä ole tarvinnut siltä kannalta miettiä. Lisäksi ne rinteet, varsinkin ostarin puolella, ovat tosi jyrkät ja jos hotelli on korkealla niin siinä on jo melkoinen kiipeäminen.

Tripadvisorin matkustaja-arvioihin olen luottanut ja kaksi kertaa on kyllä saatu halpa ja hyvä hotelli juuri niitä saatuja pisteitä katsomalla.

Vierailija
6/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä menisi hotelliin, jossa on epäsiistiä ja kerrottu torakoista. Ilmastointi on mulle tärkeä ja luulisi teillekin olevan. Eli onko molemmissa täysi ilmastointi? Kerran lapsena oltiin tuulettimien kanssa ja nukkumisesta ei tullut mitään, vaikkei ollut kovin kuuma. Jotain 30 astetta. Kanarialla sekin. Menisin vähintään hotelliin, jossa tähtiä 3, mieluummin 4. Kuvissa näyttää hienommalta mitä on. Eli jos on jo kuvissa vähän huonohko, voi todellisuus olla aika kamala. Sano hotellit, voidaan katsoa. Itse olen selaillut aika paljon. Ja jos rannan läheisyyttä miettii, tykkään itse ottaa aurinkoa omalla uimaaltaalla eli aina ei jaksa rannalle lähteä. Rannalla voi tuulla ja tällöin ei kannata ottaa aurinkoa. Hiekkaa on silmissä yms. Oma uimaallas on mulle ainakin ehdoton. Sitten vielä tuo respa. 24/7 aukioloaika on myös itselleni tärkeä ja se, että avaimet saa jättää sinne. Olen aina jättänyt hitellin avaimet respaan, en uskaltaisi mukaan ottaa, koska varkaita on paljon. Respassa ne on turvassa. Joissain se voi olla auki vain pari tuntia.

Menisin uudempaan. Ihmettelen, jos ravintoloita ei ole lähellä. Ravintoloita on ainakin turistikohteissa ihan joka paikassa, luulisi muuallakin.

Vierailija
7/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin uudempaan. Taksihan on siellä halpa, siis ihan parilla eurolla varmaan pääsee tuollaisen matkan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän