Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin yksinäisyyttä

Vierailija
08.10.2021 |

Mulla ei ole koskaan ollut esim polttareita, vaikka olen 2 kertaa ollut naimisissa.Ei ole ollut ketä kutsua niihin
Kukaan ei koskaan kutsunut mua omiin polttareihinsa. Mulla ei koskaan ollut mitään babyshowereita, eikä kukaan ole kutsunut omiinsa. Mua ei kukaan ole koskaan halunnut lapsensa kummiksi. Mua ei koskaan ole kutsuttu mihinkään juhannusjuhliin. Onko muita yksinäisiä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun tilanteeseesi, vaikka kerran olin polttareissa ja olen sisaruksen lapsen kummi. Tuntuu aina, että ole muiden silmissä tylsä ja tapahtumaton, puhun kai tylsistä asioista ja en vaan ole mielenkiintoista ja hyvää seuraa. Kaipaisin eniten lenkkiseuraa ja ystävää, jonka kanssa ei tarvitsisi viikkotolkulla vertailla "varauskirjoja", että voisi tavata.

Vierailija
2/14 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska odotat aina että sut kutsutaan, jopa ystäväksi. Ole oma-aloitteisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska odotat aina että sut kutsutaan, jopa ystäväksi. Ole oma-aloitteisempi.

En odota mitään. Yritin yhteen ihmiseen pitää yhteyttä, mutta hänkin blokkasi pois.

Vierailija
4/14 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihan noin mene.

Aktiivinen täytyy olla ystävyyssuhteiden hoidossa, mutta minulla on ollut valtavan paljon ystävyyssuhteita peruskoulussa ja kyllä siellä oli ne muutamat ihmiset joita kutsuttiin ihan vain heidän itsensä vuoksi, eikä heidän tarvinnut olla lainkaan aloitteellisia. Heitä kutsuttiin jopa sen jälkeen kun he itse olivat alkaneet ottamaan eroa tiettyihin ihmisiin jotka olivat aikaisemmin olleet kaveriporukkamme kiinteitä jäseniä. Joillakin ihmisillä on vain se tietty karisma joka saa ihmiset pitämään heistä, jopa silloin kun he itse eivät välitä toisesta enää.

Vierailija
5/14 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että olet hyvin masentava ja tylsä tapaus. Ei kukaan halua juhliinsa mitään ankeita ihmisiä ja varsinkaan sellaisille ei halua järjestää mitään, koska tietää, että mikään ei kelpaa ja toinen on nokka kippurassa koko ajan. Et voi siis syyttää aina muita.

Vierailija
6/14 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihan noin mene.

Aktiivinen täytyy olla ystävyyssuhteiden hoidossa, mutta minulla on ollut valtavan paljon ystävyyssuhteita peruskoulussa ja kyllä siellä oli ne muutamat ihmiset joita kutsuttiin ihan vain heidän itsensä vuoksi, eikä heidän tarvinnut olla lainkaan aloitteellisia. Heitä kutsuttiin jopa sen jälkeen kun he itse olivat alkaneet ottamaan eroa tiettyihin ihmisiin jotka olivat aikaisemmin olleet kaveriporukkamme kiinteitä jäseniä. Joillakin ihmisillä on vain se tietty karisma joka saa ihmiset pitämään heistä, jopa silloin kun he itse eivät välitä toisesta enää.

Karismaa en sotkisi tuohon mukaan yhtään, vaan mielistelyn. Muut halusivat mielistellä ja nuolla näitä "muihin eroa ottaneita" tyyppejä ja teinimäisesti he jatkoivat nuolemistaan.

Vierailija
7/14 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että olet hyvin masentava ja tylsä tapaus. Ei kukaan halua juhliinsa mitään ankeita ihmisiä ja varsinkaan sellaisille ei halua järjestää mitään, koska tietää, että mikään ei kelpaa ja toinen on nokka kippurassa koko ajan. Et voi siis syyttää aina muita.

Aika usein näin. Se ei ole kaikkien muiden vika, jos historia toistaa itseään vuosi vuodelta.

Minulla ainakin on aikaa vain oikeasti hyville ystäville. Vapaa-aikani on sen verran vähissä, että jos pitää valita olenko perheeni kanssa vai vaikka hankalahkon työkaverin kanssa, niin perhe voittaa mennen tullen.

Vierailija
8/14 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ollut naimisissa monta kertaa ja valitat silti yksinäisyyttä? Et tiedä mitään yksinäisyydestä.

Vierailija
9/14 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ollut naimisissa monta kertaa ja valitat silti yksinäisyyttä? Et tiedä mitään yksinäisyydestä.

Mieheni eivät ole olleet mitään empaattisia tyyppejä eikä heistä juuri juttukaveriksi ole ollut.

Vierailija
10/14 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun tilanteeseesi, vaikka kerran olin polttareissa ja olen sisaruksen lapsen kummi. Tuntuu aina, että ole muiden silmissä tylsä ja tapahtumaton, puhun kai tylsistä asioista ja en vaan ole mielenkiintoista ja hyvää seuraa. Kaipaisin eniten lenkkiseuraa ja ystävää, jonka kanssa ei tarvitsisi viikkotolkulla vertailla "varauskirjoja", että voisi tavata.

Ilmaset netti puhelut,kuin F.B. Insta veivät ihmiset.He eivät halua puhua,nähdä toista ihmistä kasvotusten. On helpompi eisitää jossain F.B. pika viestejn takana kuin hyvin menee ja muokatujen kuvien. Jos ihmisiä pytää lenille tai raitiseen ulkoilmaan.Heille tulee kiire, selkä jalka kivut.Koska eivät tiedä miten elävän ihmisen kanssa puhutaan tai olaan!

Vierailija
11/14 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni eivät ole olleet mitään empaattisia tyyppejä eikä heistä juuri juttukaveriksi ole ollut.

Sinähän heidät valitsit, ihan itse.

Vierailija
12/14 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän heidät valitsit, ihan itse.

Niin valitsin. Yksin on parempi kuin yksin avioliitossa.

Vierailija
13/14 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihan noin mene.

Karismaa en sotkisi tuohon mukaan yhtään, vaan mielistelyn. Muut halusivat mielistellä ja nuolla näitä "muihin eroa ottaneita" tyyppejä ja teinimäisesti he jatkoivat nuolemistaan.

Mutta. Ketä mielistellään? Tietenkin niitä karismaattisia tyyppejä. Mielistelyhän tulee sieltä mielistelijöiden ja hännystelijöiden puolelta ei sen ihastellun puolelta. Nuo mielistelijät sitten nostavat noita tiettyjä karismaattisia tyyppejä menestykseen eikä karismaattisten ihmisten tarvitse koskaan tuntea yksinäisyyttä tai erehtyä elämässään.

Vierailija
14/14 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin yksin, kuin tyytyä naiseen, joka suostuisi lähtemään polttareihin katsomaan stripparimiehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä