Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

bloggaajia joiden blogeissa kakkamyrskyjä

Vierailija
02.12.2014 |

En jaksa keksiä parempaa otsikkoa. Eli linkkailkaas blogeja joiden postaukset ovat aiheuttaneet suurta keskustelua kommenteissa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nordinin äitiyslaatikko postaus

Vierailija
2/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dayrealing: en tahdo-postaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa vastenmielinen olo tuon Dayrealing-Lauran kirjoituksesta.

Vierailija
4/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutipuu itkee heikolla matikalla päivähoitomaksuista.

Vierailija
5/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni jotenkin maku tosta blogista tuon postauksen jälkeen :/

Vierailija
6/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuon en tahdo-jutun (5)

Vierailija
7/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofian Derya-postaus
OKV:n puuropostaus

Vierailija
8/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh yyh, nyyh nyyh! Blogista menee maku kun siinä ilmaistaan oma, perusteltu kanta johonkin asiaan? Vai sitäkös se suvaitsevaisuus onkin, että suvaitaan yksi kappale hyväksyttäviä mielipiteitä?

Vierailija
10/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:03"]Yyh yyh, nyyh nyyh! Blogista menee maku kun siinä ilmaistaan oma, perusteltu kanta johonkin asiaan? Vai sitäkös se suvaitsevaisuus onkin, että suvaitaan yksi kappale hyväksyttäviä mielipiteitä?
[/quote]

En tarkoittanut siinä mielessä, vaan postaus muutti mielikuvaa minkä olen bloggaajasta saanut ( toista vuotta olen seurannut blogia) negatiivisemmaksi. Propsit kuitenkin bloggaajalle siitä että seisoo mielipiteensä takana.

Vierailija
11/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:03"]

Yyh yyh, nyyh nyyh! Blogista menee maku kun siinä ilmaistaan oma, perusteltu kanta johonkin asiaan? Vai sitäkös se suvaitsevaisuus onkin, että suvaitaan yksi kappale hyväksyttäviä mielipiteitä?

[/quote]

Tekstin ongelma oli sama kuin useimpien tasa-arvoista avioliittolakia kannattavien mielipiteet: niitä ei perustella mitenkään. Niiden ydinsanoma on "No siis noku hyi homot noku musta tuntuu noku mä en jotenki tykkää...." ja sen perään vingutaan kuinka "mulla on oikeus syrjiä muita ihmisiä, mulla on oikeus mun fasistisiin-rasistisiin-syrjiviin-vihamielisiin mielipiteisiin!" Niin ne uusnatsitkin perustelee että kun heillä nyt vaan on oikeus vihata nekruja koska ne on vaan niiden mielestä niin nekruja. Se ei ole perustelu eikä varsinkaan oikeutus syrjintään.

"Mun mielestä mustilla pitää olla erilliset vessat, ne ei saa käyttää samoja vessoja kuin valkoiset, on se tasa-arvoista jos niilläkin on vessat, vaikkakin erilliset."

Ei ole kauaa kun väännettiin ylläolevasta asiasta. Nykyään moni ihminen pitää älyttömänä tuota ajatusta. Ei ole myöskään sataakaan vuotta siitä, kun äpärälapset olivat kakkosluokan kansalaisia, sitäkin perusteltiin kristillisillä "arvoilla".

Vierailija
12/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:03"]

[/quote]

Tekstin ongelma oli sama kuin useimpien tasa-arvoista avioliittolakia vastustavien mielipiteet: niitä ei perustella mitenkään. Niiden ydinsanoma on "No siis noku hyi homot noku musta tuntuu noku mä en jotenki tykkää...." ja sen perään vingutaan kuinka "mulla on oikeus syrjiä muita ihmisiä, mulla on oikeus mun fasistisiin-rasistisiin-syrjiviin-vihamielisiin mielipiteisiin!" Niin ne uusnatsitkin perustelee että kun heillä nyt vaan on oikeus vihata nekruja koska ne on vaan niiden mielestä niin nekruja. Se ei ole perustelu eikä varsinkaan oikeutus syrjintään.

"Mun mielestä mustilla pitää olla erilliset vessat, ne ei saa käyttää samoja vessoja kuin valkoiset, on se tasa-arvoista jos niilläkin on vessat, vaikkakin erilliset."

Ei ole kauaa kun väännettiin ylläolevasta asiasta. Nykyään moni ihminen pitää älyttömänä tuota ajatusta. Ei ole myöskään sataakaan vuotta siitä, kun äpärälapset olivat kakkosluokan kansalaisia, sitäkin perusteltiin kristillisillä "arvoilla".

[/quote]

Edit: juurikin toisinpäin, nyt puhutaan vastustajista, ei kannattajista.

Vierailija
13/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan tutipuu. Yksityisen päikkyyn pakko viedä, mutta maksaa pitäisi voida vaan sen mitä ite haluaa... Mäkin haluun lähtee lomalle Thaimaahan, mut maksaa lennoista vaan sen verran mitä maksaa Riikaan.

Vierailija
14/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:46"]

Tulipa vastenmielinen olo tuon Dayrealing-Lauran kirjoituksesta.

[/quote]

Jep. Ja liittyi kaikkien niiden vastustajien joukkoon, jotka eivät pysty kantaansa järkevästi perustelemaan.

Vierailija
15/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Classy jose

Vierailija
16/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Kalastajan vaimo herättää välillä ihme sodan komenttiboxiin. Toiset vähän arvostelee Johannaa ja fanilauma iskee puolustamaan kuin hyeenat. Huvittavaa touhua.