löysä pilluko?
Apua. Tajusin tuossa että kun ähelsin kuukupin kanssa, että mullahan menee kaikki sormet mun toosaan. Pysähtyy kylläkin rystysiin.
Mutta siis, mun mielestä ei ennen synnytystä mennyt! Synnytyksestä nyt puoli vuotta ja lantionpohjanlihaksia olen treenannut. Nytkin sitten kauhistuttuani testasin ja jännitin lihakset niin sormet työntyivät ulos väkisin eikä silloin kyllä mahtuneet sisään.
Voi helvetti, onko se nyt aina noin löysä jos en koko ajan pidä lihaksia jännityksessä?!
Vieläkö jotain palautumista tapahtuu?
:(
Kommentit (13)
googleta loose pussy, onko samantyylinen torttu sulla?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:19"]googleta loose pussy, onko samantyylinen torttu sulla?
[/quote]
Hyi vittu!!! oliko psolikolo
No kyllähän se varmaan ilman lihasten jännittämistä sellainen löysä on. Kyllähän useimmat synnyttäneet naiset pystyy fistaamiseenkin... Mutta yhdynnän aikana nyt kumminkin sitä käyttää ja puristelee niitä lihaksia, joten ei sillä ole merkitystä kuinka löysä on rentona.
Minä en ainakaan puristele, pitäiskö?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:26"]
[/quote]
Joo, jos haluat, että mies nauttii.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:26"]
[/quote]
Ainakin jos on muuten löysä, niin kyllä kannattaa, lisää sekä omaa että miehen nautintoa :) Lisää se sittenkin vaikka olisi kohtuu tiukka ilmankin. Itse olen aina vaistomaisesti puristanut lantionpohjalihaksia tiukaksi sisään työntäessä ja rentouttanut ulos vetäessä.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:26"]
[/quote]
Joo, jos haluat, että mies nauttii.
[/quote]
Siis kyllä minäkin puristelen, mutta mietein että jos on noin löysä niin pitäiskö pystyä puristamaan koko ajan?
Voi hitto.
Olen n. 9 vuotta sitten synnyttänyt nainen ja testasin juuri alapääni "kireyttä". Treenaan aina hampaita harjatessani lantionpohjalihaksiani, eli vähintään 2 kertaa päivässä. Tunnen puristuksen selkeästi jo yhdellä sormella.
Noin ja siis 6 on ap.
Ja sitten vielä tuohon että automaattisesti puristaa lihaksia kun mies työntyy sisään ja ei ulospäin vedettäessä. Miten kerkeät? En minä ainakaan kerkeä ja en tykkää mistään hitaasta hipsuttelusta :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:39"]Olen n. 9 vuotta sitten synnyttänyt nainen ja testasin juuri alapääni "kireyttä". Treenaan aina hampaita harjatessani lantionpohjalihaksiani, eli vähintään 2 kertaa päivässä. Tunnen puristuksen selkeästi jo yhdellä sormella.
[/quote]
Kyllä minäkin tunnen :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:26"] Minä en ainakaan puristele, pitäiskö? [/quote] Joo, jos haluat, että mies nauttii. [/quote] Siis kyllä minäkin puristelen, mutta mietein että jos on noin löysä niin pitäiskö pystyä puristamaan koko ajan? Voi hitto.
[/quote]
No ei koko ajan, se estää vaan verenkiertoa alueella eikä ole muutenkaan tarpeen.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:38"]
Siis kyllä minäkin puristelen, mutta mietein että jos on noin löysä niin pitäiskö pystyä puristamaan koko ajan? Voi hitto.
[/quote]
No kyllä niitä kannattaa päivän mittaa treenata, niin lihakset kehittyy. Varsinkin jos teillä harrastetaan seksiä vain kerran kuussa, koska silloin on liian vähän lihasaktivaatiota kehitykselle.