Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet maalittanut ja seurannut

Kai joku kiristys sitten
07.10.2021 |

Joskus jotain henkilöä, menetkö ikinä sanomaan tai vaikka kivasti juttelemaan siitä. Eihän noista jutuista kenenkään päätä pölkylle saa, joten miksi pitäisi säilyä edes salassa. Sit voidaan jutella: "Ai sellasta teille kerrottu. Tai, ai siitä syystä" Mä olen tosi pettynyt siitä, kuinka ihmeellisesti kukaan ei ole sanonut sanaakaan. Luulisi, että joku noista tomppeleista olisi mölöyttänyt jotain. Kyllähän se kiinnostaa, minkälaisia juttuja näin ylipäätänsä liikkuu, vaikka tiedänkin ja osaan olettaa todennäköisesti oikeinkin aika paljonkin koko jutusta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuollaiset ihmiset, jotka keskittyvät täysillä toisen elämään omansa sijaan ole ihmisiä, joilla ei oikeasti ole elämää. Kuka nyt heittäisi ainoan elämänsä hukkaan keskittyen täysin jonkun toisen elämään? Aika on tärkein resurssi, joten karman kostonkin hoitavat itse heittämällä oman elämänsä samalla hukkaan. Ja ainahan tuollaiselle on joku intressi: kateus tai viha - ja viha taas kumpuaa rakkauden puutteesta. Joten säälittävyys loistaa toimista 100 km:n päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla