Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointi nimettömässä sormuksen tilalta

Vierailija
02.12.2014 |

Mitä mieltä olette?

Olen itse ollut naimisissa 14-vuotta, eikä sormuksia ole hankittu. Naimisiin mennessä ei yksinkertaisesti ollut rahaa ja myöhemmin sormuksettomuudesta tuli luontevaa.  Ehdotin miehelle jossain vaiheessa, että teetättäisimme nimettömiin tatuoinnit ns, ikuisiksi merkeiksi, mutta mies ei ollut jutussa mukana ja asia jäi. Kiitän nyt onneani ettei tatuointeja tehty, koska en enää usko että liittomme tulee kestämään.

Onko jollakin kokemusta tatuoinnista sormuksen tilalta? Tiedätkö jonkun, jolla on? Onko kaduttanut? Vai oliko hyvä idea?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormen iho ei ole nätein mahdollinen alusta tatuoinnille, siinä on karvoja, vähän tilaa ja nahka on löysää nivelten taittumisen mahdollistamisen vuoksi. Kaikki näkemäni sormitatuoinnit ovat olleet suttuisia ja jopa tunnistamattomia. Muutenkin yhdistän sormitatuoinnit uhmakkaisiin pikkugangstoihin, joilla lukee sormissa hate. En tykkää.

Vierailija
2/11 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison kanssa hankitaan tässä sormiin sormustatuoinnit. Tarkoitus olla ihan muutaman viivan jutut, etteivät ole suttuisia ja kulahtaessa ne saa kuitenkin helposti korjattua. Ajatusmalli "ei sellaisia, jos vaikka erotaankin" on mun mielestä aika naurettava, koska me ainakin mentiin naimisiin ajatuksella "ikuisesti yhdessä". Mitään tribaaleja ei tms kuitenkaan tosiaankaan vaan ihan tyylikkäät, molemmille istuvat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormessa tatuointi tosiaan haalistuu ja kulahtaa tosi nopeasti. Mutta jos siitä huolimatta tykkää sormitatuoinnista, ja on valmis hyväksymään sen että se on siinä tosiaan eron ja/tai kuolemankin jälkeen, niin ihan hyvä ajatus. Olisin itse ollut valmis ottamaan, mutta se epäsiisteys häiritsee.

Vierailija
4/11 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kyllä tosi rumalta jos ei muuten ole tatuointeja ja on tusinaidea tai suttuisesti tehty.

En oikein käsitä tuota ideaa että mitä jos eroatte... Mulla on exän kanssa samanlaiset tatuoinnit, ei sormissa kuitenkaan. Ja niitä ottaessa kuvittelin että oltais ikuisesti yhdessä. Ei oltu ei, mutta tatuointi ei haittaa koska ex oli mulle kuitenkin tärkeä, ensirakkaus ja opetti todella paljon elämästä sekä minusta itsestäni.

Sitten ehkä häiritsisi jos olisi joku 'Pertsa I love you 4evah' mutta ei nyt sellaisia muutenkaan kannata ottaa :D

Vierailija
5/11 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsiisteyskin on kiinni ihan siitä millaisen ottaa ja miten hyvin tatuoinnin tekijä hallitsee sormien tatuoimisen

Vierailija
6/11 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. Eräällä tuttavalla on, meni 10v sitten naimisiin. Oli silloin "rokkari". Nyt on 35v, edelleen samassa liitossa mutta tuo tatuointisormus ei sovi hänelle yhtään. Pukeutuu nykyisin siististi, käyttää jakkupukuja jne ja yrittävät miehensä kanssa kumpikin peitellä tuota tatuointisormusta.
Viimeksi kertoi harkitsevansa poistoa.

Vierailija
7/11 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa kun mennään naimisiin. Itse tykkään ajatuksesta. Joku viiva esim vaan, ei se mielestäni kovin epäsiisti ole. Itsekin voisin ottaa ohuen viivan kulkemaan ympäri. Ja tuosta erosta, jos miettii ettei sormustatuointia voi ottaa koska "saattaa tulla ero", niin sitten ei ehkä naimisiin kannata edes mennä. Helpompi siitä tatuoinnista on päästä halutessaan eroon kuin yhteisestä menneisyydestä, talot lapset jne. Joten ei se sormustatuointi nyt niin iso juttu ole jos sen ottaa harkitusti.

Vierailija
8/11 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroatte, voi se harmittaa tosi kovaa jälkeenpäin. Nyt on helppo ajatella, että ei me kuitenkaan koskaan erota kun ollaan jo näin pitkään oltu yhdessä, tai että jos erotaan, niin kyllä haluan muistaa kauniit muistot tästä suhteesta. Et varmasti halua. Ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan, joten kannattaa miettiä. 

Vierailija
9/11 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tutulla oli. Ei ollut todellakaan kaunis (epäsoisti) ja tulihan vielä erokin kahdessa vuodessa... En tiedä onko poistattanut.

Vierailija
10/11 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoinnit nyt on mitä on.

weeteetä.

Vierailija
11/11 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nuoruuden ystävä laitatti sellaiset mennessään naimisiin. Emme pidä enää yhteyttä, joten en tiedä, ovatko vielä yhdessä. Mutta pieni riskihän siinä on. Jos ero tulee, sormuksesta on helpompi päästä eroon.