The look clinic
Haluaisin kysyä onko täällä ihmisiä joilta on viety rahoja kyseisen firman toimesta antamatta luvattua palvelua. Itse maksoin koko leikkaukseni kesäkuussa - elokuussa ja kaksi varattua aikaani peruttiin viime tinkaan, eka koronan takia ja toka kirurgin muuton takia, kolmatta aikaa en ole edes saanut enää. Vähän kuumottaa kun heillä on mun kaikki leikkaukseen säästetyt rahat, en siis voi mennä ostamaan palvelua toisesta paikkaa ja leikkaukseen pääsy kestää ja kestää. Voin kyllä kertoa jos multa on viety yli 4000e rahaa ni nostan kyllä sellasen metakan joka YouTubeen ja iltapäivälehteen että koko Suomi ja ulkomaatkin tietää. Odottelen nyt tovin vielä mutta tuskasta tää on täytyy sanoa. Olen kyllä saanut asianmukaiset kuitit joka erästä jonka maksoin ja jo lähetteetkin leikkaukseen. Uutta edes alustavaa aikaa ei vain saa ja lisäksi mulle viimeisimpänä annettiin aika jolloin kirurgi ei edes leikkaa, vaikka täytyihän heidän muutosta tietää..?! Olen lukenut täältä palstoilta että firma on huijannut ihmisiä mutta niin kauan kun asiakas joka tota väittää ei selkeämmin perustele miten ja milloin niin oletan olevan kilpailijoiden louskutusta.
Kommentit (20)
Hei.
Kävin itse lookin kautta, leikkaus oli huhtikuussa. Kuulostaa tutulta, mutta tappelin laitoin rumasti. Sainkin kaiken onnistumaan. Vaikka hirvitti mennä sinne kaiken jälkeen. Mutta Virossa kaikki meni hyvin.
Mulla kans kesti ennenkun pääsin vihdoin leikkaukseen. Tai siis rasvaimussa kävin.. Korona-aika pahimmillaan oli silloin niin syvältä.. Lopputulos oli tosi hyvä ja olin todella tyytyväinen palveluun vaikka joutuikin odottamaan alkuun mutta minkäs teet kun pandemia oli pahimmillaan ja joka paikassa sama juttu.
The LOOK. Nyt laitat tämän asiakkaan asiat kuntoon ja heti. Älkää pilatko mainettanne se on jo muutenkin veitsenterällä. t. silikonit siellä laitettu ja laitettiin vääränkokoiset. : (
Joka paikasta löytyy aina hyviä sekä huonoja kokemuksia. Minkä tahansa klinikan kokemuksia kun kirjoittaa nettiin niin löytyy aina jotain "älä ikinä mee tänne" kirjoituksia.. Itse aina ollut tyytyväinen Lookin asiakas ja käynyt siellä operoimassa mm. implantit ja myös rasvaimussa käynyt ja super hyvin meni!
Mä jouduin peruuttaa mun leikkauksen yllättävän sairauden takia ja sain kyl rahat takasin! Lääkärintodistus riitti
Vierailija kirjoitti:
Tiina jylhä on antanut tähän kyllä haastattelun mutta valemedia yle väittää ettei muka ole antanut
Kyllä on viety rahat, kusetusta koko pulju, the look clinic!
Olisi kiva kuulla ovatko Mot ohjelmassa olleet naiset, saaneet rahansa takaisin!!
Itselleni palautus luvattu samoihin aikoihin mutta ei näkynyt rahoja.
Jakakaa ilmoitusta, että tavoitamme mahdollisemman monet asian tiimoilta!!
TÄRKEÄÄ TIETOA YRITYKSESTÄ THE LOOK CLINIC!
Kuten suurimmalle osalle onkin jo selvää, kyseisen puljun kautta ei mitään operaatioita ole kannattanut varata. Minä olen esimerkiksi saataviani odotellut useita kuukausia ja lupailuista huolimatta omiani en ole tuolta takaisin saanut. Moni muukin on joutunut sen kuitenkin oppimaan kantapään kautta ja edelleen vaan klinikka etsii ja löytää uusia huijattavia. ONKO SINULLA SAATAVIA LOOKILTA? Onko leikkaus peruttu ja olet jäänyt odottelemaan uutta aikaa, mitä et ole saanut?
Laita yv ASAP!!!! Jos jäät odottamaan luvattuja maksuja tai toimenpiteitä, jäät odottamaan hamaan tappiin saakka.
Tämä systemaattinen kusetus loppuu NYT 😡 älä jää asian kanssa yksin murehtimaan. Vaikka sinun asiasta olisi vierinyt aikaa ja olet menettänyt toivon asian kanssa, niin laita viestiä. Et ole yksin.
Vastaamme varmasti
jokaiselle.
Kommentoi alle miten saadaan yhteys Facebookissa.
Jakakaa ilmoitusta, että tavoitamme mahdollisemman monet asian tiimoilta!!
TÄRKEÄÄ TIETOA YRITYKSESTÄ THE LOOK CLINIC!
Kuten suurimmalle osalle onkin jo selvää, kyseisen puljun kautta ei mitään operaatioita ole kannattanut varata. Minä olen esimerkiksi saataviani odotellut useita kuukausia ja lupailuista huolimatta omiani en ole tuolta takaisin saanut. Moni muukin on joutunut sen kuitenkin oppimaan kantapään kautta ja edelleen vaan klinikka etsii ja löytää uusia huijattavia. ONKO SINULLA SAATAVIA LOOKILTA? Onko leikkaus peruttu ja olet jäänyt odottelemaan uutta aikaa, mitä et ole saanut?
Laita yv ASAP!!!! Jos jäät odottamaan luvattuja maksuja tai toimenpiteitä, jäät odottamaan hamaan tappiin saakka.
Tämä systemaattinen kusetus loppuu NYT 😡 älä jää asian kanssa yksin murehtimaan. Vaikka sinun asiasta olisi vierinyt aikaa ja olet menettänyt toivon asian kanssa, niin laita viestiä. Et ole yksin. Vastaamme varmasti jokaiselle.
Laita alle miten saadaan yhteys Fb
Ei ole ja meitä ryöstettyjä on nyt huomattavasti isompi porukka, toivottavasti loputkin uhrit löytää meidät.
Haluaisin teihin yhteyttä, mutta en ole facebookissa,... Saisiko muuta kautta yhteyden....?
5000€ viety, 4peruutusta...
Mitta aivan täysi TLC diipadaapa selityksiä, vaan rahoja ei kuulu takas..
Aika härskiä huijausmeininkiä vaikuttaa olevan. Mutta kuka ylipäänsä maksaa leikkausta ennen kuin se on tehty?
Vierailija wrote:
Tästä juuri nyt MOT:ssa.
Anteeksi nyt vaan, mutta sympatiaa näille uhreille ei nyt löydy. Varsinkaan se yksi ohjelmassa ollut nainen ei olisi mitään toimenpiteitä tarvinnut. Nämä kaksi av-mammaa taas olisivat varmasti voineet vielä yrittää ruokavaliota ja liikuntaa. Nämä vaaralliset leikkaukset ovat täysin turhia. Sitten jos tällaiselle toimenpiteelle on oikeasti joku riittävä lääketieteellinen syy ja peruste niin näitä saa ihan Suomessa julkisen hinnoillakin. Nuo ohjelmassa olleet klinikat olivat kyllä vastenmielisiä ja niiden toiminta pitäisi saada loppumaan. Tällaisten toimenpiteiden kanssa on kuitenkin kyse täysin liiketoiminnasta, eikä sinällään mistään lääketieteestä. Enemmän MOTiin ohjelmia ihan oikeasti sairaista ja välttämättömän hoidon kanssa ongelmiin joutuneista esim.ilman sitä jääneistä ja hoitovirheen uhriksi joutuneista oman onnensa nojaan jääneistä ja näihin liittyvistä asioista sekä julkisesta terveydenhuollosta.
Itseltä viety tonneja. Leikkaukset peruttu ja ei vastaa enää mihinkään. Taisi säästöt mennä tiinan kukkaroon.
On viety, ystävältäni sekä olen kuullut hänen kauttaan muista jolta the look on vienyt tuhansia euroja. Koko paikka on mukana näissä kusetuksissa konsulteista ihan kirurgeihin saakka. Todella noloa ja säälittävää halutuilta hyviltä(osa ilmeisesti on) kirurgeilta vajota niin alas mitä olen saanut vierestä seurata. Repivät todella ihmisen aivan hajalle. Vievät rahat ja syyllistävät vielä päälle. Välttäkää kuin ruttoa. Eiköhän nämä pikkuhiljaa ala tulla niin ihmisten tietoon että tajuavat mennä vaikka siihen viereiseen paikkaan josta olen kuullut pelkkää hyvää.