Tarvittais tyttöjen housuja kokoa 134
Olisiko kenelläkään myydä halvalla siistejä tyttöjen housuja kokoa 134cm? Tyttö virahti pituutta hyvin nopeasti ja nyt kaikki housut on lyhyiä. Mies sekä minä jäätiin yllättäen molemmat työttömäksi niin ei ole varaa ostaa uusia. Kirpparilta en löytänyt.
Kommentit (33)
Mä voin lähettää joululahjaksi ihan uusia, jos teillä ei ihan oikeasti ole varaa.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:01"]
Pohjois-savossa.
[/quote]
Kakkosen pitäis sitten lähettää, mutta tokkopa tuo nyt mikään ongelma on. Miten sinuun saa yhteyden jos löydän jotain lähetettävää?
Ei olla oltu ikinä ennen tämmöisessä tilanteessa että molemmat työttömiä. Tuntuisi jotenkin pahalta ottaa ilmaiseksi housuja vastaan. Toisaalta tuntuu pahalta laittaa tyttö kouluun joka aamu pienissä housuissa :( Vaatteet ei ole halpoja nykyään.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:07"]
Mä voin lähettää joululahjaksi ihan uusia, jos teillä ei ihan oikeasti ole varaa.
[/quote]
Voitko lähettää mulle koon S paitoja, takin, koon 38 kenkiä...MULLA EI OO RAHAA!
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:12"]
Ei olla oltu ikinä ennen tämmöisessä tilanteessa että molemmat työttömiä. Tuntuisi jotenkin pahalta ottaa ilmaiseksi housuja vastaan. Toisaalta tuntuu pahalta laittaa tyttö kouluun joka aamu pienissä housuissa :( Vaatteet ei ole halpoja nykyään.
[/quote]
Tilanteita tulee ja kaikki tarvitsee joskus apua. Pää pystyyn vaan! Minäkin olen joskus apua saanut, eli yhteystietoja vaan =)
-2
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:12"]
[/quote]
Minä voin oikeasti lähettää tytölle joululahjaksi housuja, koska eihän lapsi voi talvella kulkea liian pienissä vaatteissa ja koulussa liian lyhyissä lahkeissa. Voit sitten laittaa hyvän kiertämään ja tehdä itse vastaavasti jotain avuliasta kun on sellainen tilanne että pystyy. Muutamat lasten housut ei minun kuukausibudjettia kaada kun pakollisia menoja on niin vähän ja töitä paljon.
Ihania olette <3 Laitan sähköpostiosoitteeni tänne mutta haluan luoda anonyymin osoitteen ensin.
Onko tyttö kovin hoikka, normaali, pyöreä? Oletan, että hoikahko, jos kovin nopeasti venähti pituutta? Millaisista vaatteista pitää? Millaisia housuja tarvitsee? Farkkua, trikoota, siistiä juhlavaa housua?
Kirppareilta löytyy 2-3e siistejä housuja
Hyvin hoikka tyttö on. Ihan perus housuista nyt pulaa. Farkkuja pitää kuten myös rennompia housuja. Kunhan ois housuja :) Sukkiaki pitää ostaa kun kaikki taas reikäsiä mutta niitä yritän hommata itse. Talvihaalari tytöllä on mutta sekin käymässä pieneksi. Toivon sen kuitenkin menevän vielä ensi vuoden puolelle niin saan säästettyä rahan uuteen pukuun. Onneksi kova talvi ei ole vielä tullut niin menee vanhalla haalarilla sekä hanskoilla.
Jostain syystä kirpparilta en löytänyt sopivia housuja. Pienempiä oli kyllä. Muilla lapsilla onneksi on vaatteita.
Mä kaivelin esiin parit farkut. Voin antaa ne ilmaiseksi. T. 8
Juu sukkia koitan hommata ja hommaankin :) Tytöllä jostain syystä sukat hajoaa parin käyttökerran jälkeen. Niitä pitää olla ostamassa vähän väliä lisää. Ei se ilman rahaa ole helppo ostella vaatteita ym kun ruokaakin täytyy ostaa.
Aivan ihanaa että todella löytyy auttavia ihmisiä joilla on sydän paikallaan <3
Numerolle 12 tuli vahingossa alapeukku.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:50"]Kiitollinenavusta@luukku.com
[/quote]
Tämähän oli ap, eikö? :)
Juu kyllä. Unohtui puumerkit alta.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:50"]
[/quote]
Laitan sulle just meilin ja huomenna housuja postiin! Toivottavasti menee tarpeeseen.
T. 4, 10, 12
Missä päin? Meiltä saattaisi löytyä, pitää tarkistaa.