Tunne, että toiset puhuvat pahaa selkäni takana...
Miksi minulla on niin vahva tunne siitä, että minusta puhutaan pahaa selkäni takana? En ole päässyt ystävystymään oikein kenenkään kyläläisten/koululaisteni vanhempien kanssa, enkä liiemmin ole tekemisissä naapureitten ym kanssa, koska viihdyn parhaiten omissa oloissani ja toisekseen, en kovin paljon luota ihmisiin noin yleensä. Viihdyn ihan oman perheeni kanssa. Ystävällinen olen muille, ja tervehdin, mutten välitä olla sen enempää tekemisissä. Olenko outo sitten muitten mielestä? :(
Kommentit (4)
Kiitos, 2 :) Olemme kylläkin asuneet täällä kylällä jo kauan, n. 10v. Silloin alussa täällä asuessamme törmäsin lenkillä erittäin uteliaaseen vanhempaan naiseen, asuu tuossa lähellä. Alkoi heti udella ihan henkilökohtaisia asioita jne. Tämän jälkeen en ole liiemmin halunnut naapureihin tutustua enkä olla tekemisissä. Ahdistuin heti.
ap
Aa vain niin, ehkä teille on sattunut vain sellaiset naapurit..Jos ovat outoja itse ja te sieltä normaalimmasta päästä. ;) Kylässä olen asunut itsekin niin tiedän kyllä tasan tarkkaan, millaista se voi olla. Jos et välitä olla tekemisissä, niin mitäs tuosta. Viettää aikaa just siinä seurassa kuin hyvältä tuntuu, ja antaa uteliaiden eukkojen juoruilla keskenään tai mitä sitten tekevätkään.
Toivottavasti törmäilet parempaan lenkkiseuraan jos sitä kaipaat tai saat tuttavia muualta harrastustuksista, reissuilta ym. Perheen kesken oleminen ei ole sen hullumpaa ainakaan minusta. Tärkeintähän on se että sulla ja sun perheellä on siellä hyvä olla.
Kuulostat mukavalta ihmiseltä ap. Mukavaa joulukuuta :)
Kiitos, 4, tuo lämmitti mieltäni enemmän kuin arvaatkaan :) Ihanaa saada täällä joskus asiallisiakin vastauksia. Hyvää joulun odotusta myös sinulle! ap
Hmm.. oletko siis muuttanut vastikään kylään? Meinasin jo kirjoittaa huonosta itseluottamuksesta, mutta tajusin että jos olet muuttanut, niin on varmasti tavallista tuntea olevansa vähän outo ja ulkopuolinen, varsinkin jos on pienestä paikkakunnasta kyse. Ihmiset osaavat olla todella nurkkakuntaisia kyyliä, jotka saattavat puhuakin pahaa (keksiä aivan tyhjästä juttuja) selän takana, mutta antaa puhua.
Mutta on niitä mukaviakin ihmisiä, joiden kanssa voi ystävystyä. Joskus se voi viedä aikaa, ja joskus ne ystävät voivat löytyä jostain muualta kuin kotikylästä. Oman perheen seura voi olla se paras seura, eikä siinä ole mitään kummallista. Tee ihan kuin itsestä parhaalta tuntuu, omissa oloissa tai sitten voit kokeilla osallistua joskus johonkin illanistujaisiin ja puhella mukavan oloisille ihmisille. Kyllä se siitä suttaantuu ja löytyy oma tapa olla.